שופינג נובמבר המטורף – הנחה שווה שאסור לכם לפספס!

מבצע בנק הפועלים באתר Stepin

בטח שמתם לב שנובמבר הגיע, ואיתו שלל מבצעים שמתחילים בימי שופינג IL, ויימשכו באירועי מכירות נוספים בהמשך החודש. אז לרגל שגעון הקניות שיימשך בשבועות הקרובים, בדקתי אילו הנחות שוות אסור לכם לפספס והנה הראשונה - הנחה סופר משתלמת ללקוחות בנק הפועלים למוצרים מתחומי האופנה, הטיפוח והיופי באתרים של קסטרו, גילטי, ו-Stepin שמציע שלל מותגים כמו טימברלנד, נייק, ניו באלאנס, Guess, גלי ועוד.

אז איזה הנחות מקבלים

שובר הנחה מדהים בסך 70 שקלים ברכישה בסכום של 100 שקלים ומעלה, כולל כפל מבצעים!
- השובר מוצע רק ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים כרטיס אשראי של הבנק.
- את השובר תוכלו לממש באתרים של קסטרו, אתר הקופונים GROO (לשעבר גרופון), אתר Stepin המציע מגוון מותגי הנעלה שווים ואתר Guilty שם תמצאו מוצרי קוסמטיקה, איפור וטיפוח. לכל אתר יש הטבה נפרדת כך שבעצם אתם יכולים ליהנות מההטבה של 70 ש"ח הנחה 4 פעמים! (פעם אחת לכל אתר).
- שימו לב שאפשר לממש את ההטבה פעם אחת בכל אחד מהמותגים כולל כפל הטבות. ככה שאתם נהנים גם מהנחות אירועי שופינג IL וגם מההטבה ללקוחות בנק הפועלים וחוסכים המון כסף.

איך מקבלים את קופון ההטבה

נכנסים לעמוד המבצע באתר הבנק ובוחרים את ההטבה במתחם ההטבות. חשוב - עבור כל אתר מכירות בו תרצו לממש את ההטבה יש לבחור את השובר הייעודי עבורו. שימו לב שיש כמות מוגבלת של שוברי הטבה אז אל תתמהמהו להוריד את הקופון גם אם עדיין לא החלטתם מה לקנות באתרים המשתתפים במבצע.


קיבלתם את קוד השובר? יופי, עכשיו היכנסו לאתר הקניות שאתם רוצים לרכוש בו (שימו לב שההטבה ניתנת למימוש באתרי האינטרנט בלבד ולא בחנויות הרשתות), בחרו את המוצר בו אתם מעוניינים ובעת התשלום באמצעות כרטיס אשראי של בנק הפועלים, הזינו את הקוד למימוש וקבלו את ההנחה השווה.
להורדת שובר ההטבה

מה כדאי לקנות עם ההטבה

הו, בדיוק בשביל זה שוטטתי ברחבי האתרים ובחרתי (וגם רכשתי וכבר צילמתי ונעלתי כי איפוק זה לא הצד החזק שלי) מוצרים ממש שווים במחירים משוגעים אחרי קבלת ההטבה. מזכירה לכם שאלה האתרים שמשתתפים: קסטרו | GROO | Stepin | Guilty

רשימת ההמלצות שלי

מרשימות אבל קלאסיות
וואוו וואוו וואוו
הו מייג גד אלה מושלמות ברמות

טוב, הנעליים האלה של Guess מאתר Stepin מהממות בקטע אחר. גם נוחות, גם קלות וגם יפהפיות. מצד אחד הן מושכות תשומת לב ומצד שני לא מוגזמות. בקיצור, אחת הקניות השוות ואם תורידו מהמחיר את 70 השקלים ותשתמשו בקופון בכלל תרוויחו. שמתי לכן פה 2 זוגות שאני ממש אוהבת אבל יש המון דגמים באתר.

מוכנה לחורף

עם הנעליים האלה לא יהיה לכן קר. הריפוד הפנימי רך ומפנק בצורה בלתי רגילה ומשאיר את הרגליים חמות גם אם קר בחוץ. ואגב, כמה הן רכות ונוחות? לא רציתי להוריד אותן מהרגליים גם כשהגעתי הביתה. גם את אלה אפשר למצוא בכמה צבעים באתר Stepin ויש גם נעליים מאוד דומות לאלה אבל גבוהות יותר למי שאוהבת מגפיים ולא מגפונים.

שילוב צבעים אדיר

הנעליים האלה השל ניין ווסט, קצת בסגנון נעלי הפלדיום של פעם, מגיעות עם פרווה לבנבנה מבצבצת, ומחזיקות את הרגל ממש ממש טוב. מדובר בנעליים מושלמות בשילוב עם ג'ינס ואחרי שתממשו את הקופון של ה-70 שקלים תגלו שהן גם ממש משתלמות מבחינת המחיר ויחזיקו לכן גם לעונה הבאה.

אלגנטית בכל רגע

עוד המלצה חמה על נעליים מניין ווסט - נעליים אלגנטיות ומחמיאות לרגל ולגוף שאפשר לנעול עם ג'ינס למראה יומיומי אבל מדויק ומושקע או ביחד עם שמלה שמתאימה לערב. אני מאוהבת בצבע שלהן והן סופר נוחות.

ווסט בצבע וורוד פוקסיה מושלם שרכשתי באתר של קסטרו. הבד שלו רך רך ולא מכביד על הגוף ומצד שני הוא מאוד מחמם בגלל הבטנה הנעימה שמזכירה שמיכות פוך. אפשר לשים אותו בעונות מעבר על חולצה דקה למטה או בחורף על חולצה יותר עבה. בכלל, ווסטים הם דבר מושלם כי הם נראים הרבה פחות מגושמים ממעילים. פה בתמונה מדובר על ווסט במידה 4-6 שמתאימה לילדים וזה עולה, אתם יושבים? 100 שקלים באתר. אתם מבינים מה זה אומר נכון? שאם תשתמשו בקופון תקבלו 70 שקלים הנחה! (שימו לב לרכוש באתר מעל 100 שקלים).

ז'קט ג'ינס מושלם לילדים עם פרווה בחלק העליון

עוד קנייה נהדרת מקסטרו - ז'קט ג'ינס עם פרווה לילדים שמצד אחד נראה חגיגי בזכות הפרווה היפהפייה ומצד שני מתאים גם ליום יום ונראה הכי קול. הג'קט עולה 149 ש"ח ועליו יש את ההנחות באתר של קסטרו + הנחת קופון של 70 שקלים שאתם מקבלים מבנק הפועלים. מושלם.

את שלישיית בגדי הגוף המושלמים האלה קניתי לאחיינים הקטנים והמהממים שלי וכבר בפעם הראשונה נרשמה התלהבות של כולם. כל מי שראה אותן עליהם תהה מאיפה זה. אז הנה, הזדמנות להראות לכם מאיפה. 3 בגדי הגוף הם מקסטרו והם עולים 99 שקלים. מה שמדהים, שיש עליהם עכשיו 40% הנחה באתר של קסטרו בגלל הבלאק פריידיי ועל זה יש קופון של 70 שקלים פחות. אמאל'ה, זה הכי שווה אבר.

וקבלו את הווסט המהמם הזה, גם הוא של קסטרו. הוא רך, מחמם אבל לא מכביד על הגוף והבזכות הפרווה בכובע הוא גם נראה מרשים וחגיגי. באתר הוא עלה 179.99 שקלים ועל זה יש כרגע 40% הנחה + קופון של 70 שקלים.

ונעבור לאיפור וטיפוח! וחכו שתגלו כמה הכל עלה

גולדן גירל

והפעם מהאתר של גילטי - מסיכת פנים מוזהבת של קרליין שכל תפקידה לספק לעור לחות והזנה. מה שמגניב בה שהיא מתקבעת על העור ולאחר כמה דקות פשוט מושכים את המסכה שהתייצבה בצורה קלה. רק אל תשכחו לצלם לי איך אתן נראות כשהיא עליכן :)

חבל שאי אפשר להעביר את הריח דרך התמונה

לקחתי צ'אנס והזמנתי את הבושם של ספרינג וולווט קריסטל, או דה פרפיום, למרות שלא הכרתי אותו גם היא המחיר שלו מטורף (אם תקנו אותו ואת המסכה ביחד זה יצא לכם 113 שקלים ועל זה יש לכם 70 שקלים הנחה עם הקופון, משוגע!) וכן, גם אותו קניתי בגילטי.

תמיד רעננה

הסומק המעולה הזה של the Balm, גם הוא מאתר גילטי, הוא אחד האהובים עלי. ובכלל, אני מאוהבת בחברה הזאת שכל המוצרים שלה מאוירים וצבעוניים ובגדול עושים שמח במגירת האיפור שלי.

עושה את העבודה בצורה מעולה

סבון הפנים הזה, שיש בו גם גרגירים עדינים לניקוי עמוק יותר, הוא אחד האהובים עלי ואני משתמשת בו כבר תקופה ארוכה. חוץ מזה שהוא מנקה בצורה נהדרת שאריות איפור ובכלל לכלוך מיום ארוך בחוץ, יש לו גם ריח משגע של אשכולית.

החברה שאתם חייבים להכיר

את חברת amika הכרתי כבר לפני שנה כשהזמנתי איפור ומוצרי טיפוח מגילטי ואין מישהי שלא המלצתי לה להשתמש במוצרים שלהם. הפעם בחרתי לספר לכם על ספריי הייבוש שלהם שבעצם מייבש את השיער במהירות ומייצב אותו בצורה שתרצו בלי שהשיער יהפוך לקשה ולא נעים. יש לחברה הזאת המון מוצרים מדהימים וכולם מאוד מומלצים.

בין לבן לורוד

אני לא באמת צריכה להציג לכם את הלקים של essie נכון? אז רק אספר לכם שהצבע שקניתי הוא אחד היפים. מצד אחד עדין ולא מאוד בולט ומצד שני נותן מראה של ציפורניים מטופחות ויפות. וכן, גם הוא מגילטי.

אתם לא מאמינים כמה כל זה עולה

אז כמה כל זה עלה?

על 8 המוצרים שקניתי בגילטי (2 ניתנו במתנה באתר) שילמתי 323 ש"ח ומזה יורד 70 ש"ח. מה שאומר 253 ש"ח! וואו וואו. הכי שווה. שימו לב שרכשתי גם ליפגלוס של אופרה וקרם ידיים הורס עם איורים של מקרונים ומגדל אייפל.


מבטיחה בימים הקרובים לעדכן אתכם בעוד דברים שווים שקניתי בזכות שובר ההטבה (בואו לעקוב בסטורי אחרי מסע הקניות שלי) ובינתיים מזכירה לכם - ההנחה ללקוחות בנק הפועלים כוללת שובר הטבה של 70 ש"ח למי שרוכש בסכום של 100 ש"ח ומעלה באתרי האונליין של קסטרו, Guilty, Stepin ו-GROO. שובר ההטבות בתוקף למימוש בין התאריכים 6.11.19 ועד 2.12.19 ב-23:59 או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. המבצע ללקוחות המנהלים חשבון בבנק הפועלים ומחזיקים כרטיס אשראי של הבנק.
להורדת שובר ההטבה


קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רחלי קרוט ממליצה: 20 המוצרים שאתם חייבים לקנות בעלי אקספרס

לשבור את הקרח 2 – הקניות הכי שוות