המדריך המלא לבחירת מיקסר ביתי

מה חשוב לבדוק לפני שקונים

מיקסרים

וואו, כמה אנשים ביקשו המלצה על מיקסר. כזה שיכול ללוש 2 קילו בצק, כזה שעולה 1,000 שקלים, מקצועי שיכול לעבוד שעות ומה בכלל ההבדל בין קיטשן אייד, קנווד קיימיקס, סמג ואחרים.

אז בואו ניישר רגע קו לפני שאני צוללת פנימה ומפרטת איזה מיקסר מומלץ – רוב המיקסרים היום בשוק עושים עבודה מעולה. הם לשים בצק, מקציפים חלבונים (לבן) וחלמונים (צהוב), מערבלים בצק לעוגות בחושות וחלקם גם יכולים לטחון בשר, לרדד פסטה וכדומה. אז מה בעצם ההבדל בינהם ולמה אחד עולה 5,000 בעוד השני עולה 500?

ההבדלים נעוצים בכמה גורמים חשובים – משקל המיקסר, סוג ועוצמת המנוע, נפח וסוג הקערה, אביזרים נלווים, נראות/עיצוב וכמובן מחיר ואיכות המכשיר מבחינת החומר ממנו הוא עשוי, שירות לקוחות וחברה אמינה.

אז בואו נפתח כל אחד מהם והאם בכלל הוא חשוב ורלוונטי בבחירה שלכם.

ומשהו אחד שממש ממש חשוב לי להגיד - הכתבה לא מתיימרת להיות האנציקלופדיה של המיקסרים ואני בטוח לא יודעת הכל. כל מה שכתבתי הוא מניסיון וקריאה ואם יש לכם מידע חשוב שלא נכנס לכתבה אני הכי אשמח לשמוע וכמובן שהכתבה תתעדכן בהתאם.

ואל תפספסו הטבה מיוחדת לכבוד שבועות

רוצה לספר לכם על פרויקט "חלה של אהבה", הבייבי החדש שלי – חוברת הכוללת 64 עמודים יפהפיים של מתכונים לחלות קלאסיות, 12 סוגי קליעות מיוחדות עם תמונות של שלבי קליעה כדי שיצא לכם חלה וואו ועוד.

בנוסף למתכונים המדויקים תמצאו בחוברת גם טיפים, המרת מידות ותשובות לשאלות שהמון מכם שאלו. באמת שמדובר במתנה נפלאה ומיוחדת לעצמכם או לא.נשים שאתם אוהבים והיא נמכרת במהדורה מוגבלת.

וכן, יש גם קופון הנחה מיוחד לחג שבועות - עם הקופון love20 תקבלו 20% הנחה!

לרכישת "חלה של אהבה"

חלה של אהבה עכשיו במבצע לשבועות עם קוד קופון

משקל המיקסר

למה זה חשוב? בעיקר כי מיקסרים ששוקלים יותר גם רוקדים פחות בזמן הלישה. ככל שהמיקסר קל יותר ופעולת הלישה אינטנסיבית יותר, הסיכוי שהוא ירקוד גדול יותר. קחו למשל מיקסרים שיש להם מנוע מאוד חזק וקערה גדולה אבל המשקל של המיקסר לא מספיק כבד, בעיקר הראש העליון, ואז הוא יכול לעוף למעלה בזמן הלישה ולא להחזיק את עצמו וכמובן גם לרקוד על השיש.

עוצמת המנוע

קודם כל, כדי שתוכלו להבין את הנתונים של המיקסר שלכם - יש חברות שכותבות את הנתון הזה כוואט ויש חברות ככ"ס. מה ההבדל? שתיהן באות לייצג את הכח של המנוע והוא חשוב כמובן כדי לדעת האם המנוע של המיקסר יכול להתמודד בעיקר עם בצקים. כי חלבונים, עם כל הכבוד לכ"ס, כולם יכולים להקציף.

אז איך משווים בין 2 הנתונים האלה? 1 כ"ס שווה ל-745 וואט. זאת אומרת שאם כתוב לכם שיש למיקסר 0.5 כ"ס זה אומר שיש לו 370 וואט בערך. עכשיו אתם יכולים להשוות טוב יותר בין המנועים של המיקסרים כשאתם מסתכלים על אותו פרמטר בדיוק (תיכף תגלו שעוצמת המנוע היא לא הדבר הכי קריטי).

ועכשיו, כמה זה חשוב? תלוי. אם אתם לשים הרבה בצקי שמרים (חלות למשל או עוגות שמרים), נגיד לפחות 3 פעמים בשבוע, ואם אתם לשים בצקים כבדים במשקלם כמו בצק של 2 קילו ומעלה, ככל הנראה שתצטרכו מיקסר עם מנוע חזק.

מצד שני, אם אתם לשים בצק חלה קלאסי שלרוב הוא עד קילו קמח (1.6 קילו בצק – בערך 3 חלות/עוגות שמרים) גם המיקסרים עם המנוע הפחות מקצועי וחזק יעשו עבודה טובה.

שימו לב שהתייחסות של החברות לקילו בצק מאוד מבלבלת. חלקן כותבות שהמיקסר יכול ללוש 2 קילו בצק כשהכוונה היא לקילו קמח + כל התוספות שנכנסות כמו מים, שמן, ביצים וכו'. ואז אנשים רבים שמים 2 קילו קמח + כל התוספות ולא מבינים למה המיקסר לא עובד כמו שצריך, פשוט כי כרגע יש להם בצק במשקל 3.5 קילו ולא 2.

אז איך יודעים? אני לוקחת סיכון מחושב ומיישרת לכם קו. המיקסרים הביתיים, טובים יותר או פחות, יכולים ללוש עד גג קילו קמח (1.6 קילו בצק). המיקסרים המקצועיים שיש להם נפח קערה גדול ומנוע סופר חזק יכולים ללוש גם 2 ו-3 קילו קמח (3.5 קילו בצק ואפילו יותר). אז תחשבו טוב טוב כמה אתם לשים בבת אחת ובכל מקרה אפשר תמיד ללוש בצק אחד ואז להוציא וללוש עוד אחד כך שגם אם אתם מכינים 3 קילו בצק אפשר להכין בפעמיים.

ולמה בעצם שמישהו ירצה להכין בצק במשקל 2-3 קילו בבת אחת? הרי מדובר בבצק שיספיק ל-10 חלות. אז הדבר הזה חשוב בעיקר כי כדי לעשות הפרשת חלה צריך 1.7 קילו קמח (מעל 3 קילו בצק) לכן מי שמקפיד על זה לרוב ירצה בבית מיקסר שיכול להתמודד עם 2 קילו קמח לפחות. וגם כי יש לא מעט אופים ביתיים שמכינים כמות גדולה של בצק בבית.

ומה לגבי המנוע? חברות המיקסרים בוודאי יהרגו אותי שאני אומרת את זה, אבל בחיי שאני משתמשת בבית בכמה מיקסרים עם כמה כ"ס שונים ובשימוש ביתי פשוט של הקצפה אין הבדל עצום חוץ מזמן ההקצפה שמתארך. ההבדלים באים לידי ביטוי בעיקר בשימוש בכמות גדולה של בצק שמרים שם מיקסר עם מנוע יחסית חלש יכול קצת להתקשות אם כי עוד כמה דקות עבודה וזה יסתדר. מקסימום יקח לכם עוד 3 דקות להקציף את החלבון לקציפה יציבה, זה באמת בקטנה בעיני ובכל מקרה כמו שכתבתי קודם מנוע חזק לא בהכרח טוב יותר אם גוף המיקסר לא יציב ולא יכול להחזיק את הלישה הכבדה.

ועוד דבר אחרון, למקרה שלא הסתבכתם מספיק :) שימו לב שיש מנועים עם הנעה ישירה שנקראים DC והם שקטים וחזקים יותר ואז גם אם על פניו המנוע שלהם חלש יותר בכ"ס הם יעשו עבודה טובה יותר כי המנוע נמצא קרוב לגלגלי השיניים שמתחברים לוו שעובד. 2 החברות שאני יודעת שיש להן מנוע כזה הן קיצ'נאייד ודאבו ומשם מגיע הבונוס הגדול שלהם (תודה יובל על המידע והעזרה).

נפח וסוג הקערה

רוב המיקסרים הביתיים מגיעים עם קערה בנפח 3.5 עד 5 ליטר. יש כמובן גם כאלה עם 6 ו-7 ליטרים אבל הם המקצועיים יותר (שמתי לכם פה אחד של קיצ'נאייד, אחד של קנווד ואחד של דאבו). ולמה זה חשוב בעצם אם המנוע גם ככה יכול ללוש עד 1 קילו קמח נגיד בגלל עוצמתו? כי אז יש לבצק הרבה יותר מקום להסתובב בו והוא לא מבצבץ מעל דפנות הקערה בזמן הלישה. ככה גם אפשר להקציף למשל יותר ביצים. אבל שוב, לדעתי האישית, כל עוד לא זקוקים למיקסר אקסטרה מקצועי גם הקערות של 4 ליטר נהדרות ואני עובדת איתן כל הזמן.

לגבי חומר הקערה, לאחרונה התנסיתי עם הקערה מזכוכית ששנים רציתי ויש לה יתרון אחד ברור וגם חסרון אחד. העובדה שהיא שקופה מאפשרת לראות אם הכל עורבב כמו שצריך גם מלמטה, שזה בונוס אדיר, והיא כמובן גם לא נשרטת והמצרכים פחות נדבקים אליה. מצד שני, קחו בחשבון שהיא הרבה יותר כבדה ולכן יותר קשה לשטוף אותה בכיור. לשיקולכם.

אגב, עוד דבר שצריך לקחת בחשבון זה שקערות גדולות פחות טובות בהקצפה של מעט חלבונים או קצת שמנת מתוקה. אני תמיד נזכרת בחברה שיש לה מיקסר מקצועי ורוצה להקציף 2 חלבונים וצריכה כל הזמן להרים את הקערה כלפי מעלה כדי שוו ההקצפה יגיע למעט חלבונים בקערה הענקית. אז באמת, קחו מיקסר עם קערה ענקית ומנוע גדול רק אם אתם באמת אופים בכמות גדולה.

אביזרים נלווים

לחלק מהמיקסרים יש אפשרות להוסיף אביזרים נלווים כמו מטחנת בשר, מרדד לפסטה, מכשיר גלידה וכו'. מה שנחמד שאפשר להחליט שרוכשים את המיקסר בלעדיהם ואז לרכוש כל פעם עוד ועוד אביזרים שיחסכו לכם לקנות מכשירים חדשים אלא להשתמש במנוע ובמיקסר שכבר יש לכם.

יש גם חברות שנותנות מתנה אביזר למיקסר, רק שימו לב שלעיתים זה מעלה את מחיר המיקסר ואז זה לא מאוד משתלם.

ואגב, אני משתמשת באביזרים הנלווים של קיטשן אייד והם מושלמים. חוץ מקערת הגלידה שהיא אביזר פחות מוצלח בעיני ותופסת מקום בבית. כדי להשתמש בה צריך להכניס אותה למקפיא ל-24 שעות קודם ובואו נודה על האמת, מתחשק לי גלידה עכשיו, לא בעוד 3 ימים. וגם – למי יש מקום במקפיא לקערה כזאת גדולה. במקרה הזה אני מעדיפה לרכוש מכשיר להכנת גלידה שאמנם תופס לי מקום בארון כמו קערת הגלידה אבל מאפשר הכנת גלידה בו במקום.

לעומת זאת, מטחנת הבשר מעולה ממש וגם המכשיר לרידוד פסטה ומסחטת המיצים. יש אגב גם מכשיר לחיתוך ירקות.

מהירויות המיקסר

אז נכון, יש מיקסרים עם 6 מהירויות הקצפה/לישה ויש עם 10 וההבדל ברור. ב-6 יש קצת פחות שליטה על דיוק המהירות וב-10 יותר. אבל בינינו, לשימוש ביתי קלאסי בעיני זה לא קריטי. אם כתוב לכם הקצפה איטית שמים על 1-2 אם כתוב בינונית שמים על 4 ואם מהירה על 6 במיקסרים שיש להם עד 6 או על 9-10 במיקסרים שיש להם עד 10.

ובכל מקרה הנה גם טיפ - אל תלושו בצקי שמרים על מהירות גבוהה יותר מ-4 (במיקסרים הביתיים הקאלסים). זה מכביד על המנוע ולאורך זמן ישחק אותו. בביצים, קצפות וכו' כמובן שאין בעיה.

נראות ועיצוב

זה באמת הכי אינדיבידואלי בעולם אבל כמה מילים על הנראות של המיקסרים. קחו בחשבון שמיקסר, לעומת נגיד מכשיר לוופל בלגי, יושב קבוע על השיש ולכן הוא גם פריט עיצובי שמוסיף לנראות של המטבח ואני לא מקלה ראש בעניין הזה.

לפעמים אבחר מיקסר טיפה פחות טוב או יקר יותר רק כי הוא יפה יותר על השיש. כל עוד הוא עושה את העבודה כמובן. מה דעתי האישית לגבי המיקסרים מבחינת הנראות? סמג מגניבים וקוצרים מחמאות מכל מי שנכנס הביתה, מראה הרטרו שלהם אדיר. לקיטשן אייד יש את מגוון הצבעים הכי גדול ומהמם שאני מכירה, והבונוס? כל המכשיר צבעוני ולא רק החלק העליון או התחתון. הוא גם המכשיר הכי עדין מבחינת נראות למרות שכל כולו צבע. קחו בחשבון שיש גם צבעים מבריקים וגם מט. לקנווד יש מיקסרים עם חלק עליון (או תחתון) צבעוני ויש גם כאלה עם פסים צבעוניים יפהפיים ואם אתם לא אוהבים שכל המיקסר בצבע כי זה משגע לכם את העין שווה לכם לשקול את המיקסרים שלהם. במקרה של דאבו המיקסר קצת גדול ולכן זקוק לשטח על השיש והוא בעיקר נראה מאוד מקצועי ומגיע בלא מעט צבעים.

מחיר

מחירי המיקסרים המומלצים נעים מ-800 שקלים ועד 5,000 שקלים והם נשענים על כל הפרמטרים שכתבתי למעלה. אז האם שווה לרכוש מיקסר ב-4,500 שקלים או אחד ב-1,000? כמו שכתבתי למעלה, תלוי בשימוש שלכם. ומה לגבי מיקסרים במחירי 500 שקלים? חפרתי לעומק בנושא הזה, קראתי מיליון תגובות וחוות דעת, חבל על הכסף.

חברת המיקסר ושירות לקוחות

בואו נשווה את זה רגע לעולם הטלפונים הניידים, ככה יהיה יותר פשוט להבין - את הנתונים של נייד כלשהו של אייפון או סמסונג אתם יכולים למצוא גם בטלפונים ניידים מחברות הרבה פחות מוכרות וחזקות. האם הטלפון עדיין יהיה זהה? לא. יש כאן עניין של החומר ממנו המכשיר בנוי, הגימור שלו, המכניזם של המכשיר ואיך הוא בנוי, שירות הלקוחות וכו'. ולכן, קחו תמיד בחשבון שפרט לפרמטרים היבשים של מנוע, קערה וכו' חשוב לבחור גם חברה אמינה וחזקה שאתם יודעים שאנשים מרוצים ממנה. אין דבר מתסכל יותר משירות לקוחות גרוע כשהמכשיר שלכם מתקלקל.

במקרה הזה לא יעזור לכם מנוע חזק או קערה ענקית. במקרה הזה חייבים לבחור חברה אמינה. אני קוראת יותר ויותר תגובות של אנשים שקנו מיקסר שעל הנייר יש לו נתונים מטורפים ואחרי חודש ביקשו להחזיר אותו כי הגימור היה גרוע או כי ראש המיקסר עף לכל מקום ורוקד או כי יש תקלה והשירות לקוחות לא עונה. בקיצור, אני יודעת שזה קצת לזרוק משפט לשמיים כי מי מגדיר את רשימת האיכותיות, אבל אני בטוחה שאת החברות הגדולות והאמינות אתם מכירים. ואם לא? מתייעצים לגבי הפרמטר הזה ולוקחים אותו בשקלול ההחלטה.

בשורה התחתונה

אם אתם משתמשים במיקסר לצרכים ביתיים רגילים – עד קילו קמח ושימוש של 2-3 פעמים בשבוע, המיקסרים הקלאסיים/ביתיים, למשל אלה שכאן למטה, יהיו מצוינים ולכו לפי מחיר + עיצוב + חברה אמינה והאם יש או אין אפשרות להוסיף אביזרים. לכל אחד מהם יתרונות קצת שונים. למשל, חלק מקציפים טוב יותר חלבונים וחלק קצת מרעישים יותר, אבל בעיני זה בקטנה ובסוף כולם יעשו את העבודה גם אם יקח עוד 5 דקות.

אני מחריגה מהפסקה הקודמת אנשים שזקוקים למיקסר ממש מקצועי. בשביל זה יש כאן את דאבו למשל (היקר יותר).

אגב, למקרה שתהיתם, כל המיקסרים מגיעים עם 3 ווים. וו לישה לבצקי שמרים, וו ערבול לבצקים בחושים ופריכים ו-וו הקצפה ולחלקם יש וו נוסף אבל הוא בונוס.

ודבר אחרון – לרוב, לכל דגם של מיקסר, יש כמה וכמה צבעים והמחירים שלהם לפעמים שונים בגלל הצבע למקרה שלא הבנתם למה שם הדגם שונה אבל המיקסר זהה מבחינת הפרמטרים.

10 מיקסרים מומלצים לשימוש ביתי

(מהכי זול להכי יקר)

מיקסר מורפי ריצ'רדס
Morphy Richards 48921

המיקסר של מורפי ריצ'רדס מגיע עם מנוע עוצמתי בהספק של 1,000 וואט ויש לו קערת נירוסטה גדולה בנפח 5 ליטר, ו-7 מהירויות הפעלה. בנוסף, לקערה יש מכסה שקוף למניעת התזה.

המיקסר מגיע עם 3 מערבלים - הקצפה, לישה וקיפול. מה שמייחד אותו, פרט לשאר הפרמטרים כמו מנוע וקערה, היא ידית נעילה ושחרור של החלק העליון ככה שהוא לא יכול "לקפוץ" לכם בטעות.

גוף המיקסר עשוי מתכת והוא מגיע בשלושה צבעים משולבים עם רוז גולד (מושלם) - שחור, כסוף ולבן. מי שרוכש עכשיו מקבל גם שנתיים אחריות על המיקסר ועוד 10 שנות אחריות על המנוע.

המחיר הנוכחי שלו בלאסטפרייס הוא 748 ש"ח.

לפרטים וקנייה (שחור עם רוז גולד), ויש גם בלבן עם רוז גולד וכסוף עם רוז גולד

המיקסר של מורפי ריצ'רדס מככב אצלי במטבח :)

מיקסר קיטשן אייד
KitchenAid K45

המיקסר הקטן הקלאסי של קיטשן אייד מגיע עם קערת נירוסטה בנפח 4.3 ליטר שמתאימה לכ-700 גרם קמח (שימו לב שהוא קצת יותר קטן בקיבולת הקמח). יש לו 10 מהירויות והוא מגיע עם וו ללישת בצק, מערבל ומקצף.

המחיר שלו הוא 1,390 ש"ח. המשלוח חינם עד הבית בהזמנה מהאתר. 

לפרטים וקנייה 

מיקסר קיטשן אייד K45. תצלום: מתוך אתר ניופאן גורמה

מיקסר קנווד
Kenwood kMix 750

המיקסר הפופולרי kMix של קנווד - למרות מחירו הנמוך יחסית יש לו מנוע חזק של 1,000 וואט וקערה בנפח של 5 ליטר וניתן להוסיף אביזרים נלווים. שימו לב שהעובדה שהמנוע חזק לא אומרת שאפשר ללוש פה 4 קילו קמח כן? אבל יהיה לו יותר קל עם קילו קמח (1.6 בצק). ועוד דבר – הוא מגיע בהמון צבעים.
לפרטים וקנייה

ויש גם את הקנווד kMix761 המטאלי ב-1,490 ש"ח בלבד.

קנווד kMix. צילום: מתוך אתר LastPrice

מיקסר קיטשן אייד
KitchenAid KSM175

המיקסר הקלאסי והסופר מוצלח של קיצ'נאייד. מגיע עם מנוע של 0.5 כ"ס והוא יכול להתמודד עם עד קילו קמח (1.6 קילו בצק). למיקסר קערה בנפח 4.8 ליטר + קערה בנפח 3 ליטרים וניתן להוסיף לו אביזרים נלווים. אגב, זה מיקסר מאוד דומה לזה שאני משתמשת איתו מעל 17 שנה והוא מעולם לא היה בתיקון או עשה בעיות.

הוא נחשב למיקסר שקט ביחס לחבורה והוא היחיד עם 2 קערות ועם מנוע שממוקם בחלק העליון של המיקסר מה שמוסיף לו עוצמה בלישה ובהקצפה.

עכשיו הוא במבצע ב-2,290 ש"ח בלאסטפרייס כולל משלוח חינם.

לפרטים ורכישה


מיקסר קיטשן אייד 175. צילום: מתוך אתר לאסטפרייס

מיקסר קיטשן אייד פרימיום
KitchenAid KSM156

וואוו. המיקסר היפהפה הזה ישדרג את כל המראה של המטבח שלכם. הכנתי עליו מדריך נפרד שלם שתוכלו לקרוא כאן.

עכשיו הוא במבצע ב-2,490 ש"ח בלאסטפרייס כולל משלוח חינם.

לפרטים ורכישה


מיקסר קיטשן אייד 156 ורוד. צילום: מתוך אתר ניופאן
מיקסר קיטשן אייד 156 ורוד. צילום: מתוך אתר ניופאן

מיקסר דאבו פרו
DAVO Pro 5750

המיקסר החדש הזה של דאבו הגיע אליי לא מזמן והוא מעולה. למיקסר מנוע של 1,800 וואט עם 11 מהירויות, 4 תוכניות - ללישה, הקצפה, בחישה ומרנג, ותצוגת לד דיגיטלית (מהממת יש לומר). הוא מגיע עם קערה בנפח 7 ליטר.

במארז תקבלו וו לישה מנירוסטה מעוצב בצורה ספירלית כפולה, אביזר הקצפה עם 24 חוטים, אביזר גיטרה לישה לבצק פריך מנירוסטה ואביזר גיטרה עם סיליקון לאיסוף נוח מהדפנות.

המיקסר מגיע בוורוד (שאני ממש אוהבת) וכחול.
המחיר שלו הוא 3,290 ש"ח ועם קוד הקופון RACHELI5750 תקבלו 200 ש"ח הנחה וסדנת שף מתנה.
עדכון חשוב - חזר למלאי בצבעים ורוד ותכלת!
לפרטים ורכישה (ואל תשכחו להשתמש בקופון racheli5750)

מיקסר דאבו 5750. צילום: מתוך אתר היבואן

מיקסר קיטשן אייד מקצועי
KitchenAid 5KSM7580

המיקסר המקצועי והעוצמתי של קיטשן אייד שמגיע עם 1.3 כ"ס (969 וואט) וקערה בנפח 7 ליטר והוא יכול ללוש עד 4 קילו בצק שזה המון ממש. מיועד בעיקר לאופים מקצועיים ולכאלה שחייבים ללוש מעל 2 קילו בצק בבת אחד. שימו לב שהוא גם גדול יותר וגבוה יותר מאחרים די בהרבה.

אפשר להזיז את גובה הקערה ביחס למקציף כדי להקציף גם חלבון אחד. איזה מדהים שאפשר ללוש כל כך הרבה בצק בבת אחת.

למי מומלץ? למי שאופה בכמויות גדולות.

לפרטים וקנייה

קיטשן אייד KSM7580. צילום: מתוך אתר ניופאן

מיקסר SMEG

המיקסר המעוצב והיפהפה של סמג מגיע בכמה וכמה צבעים. למיקסר מנוע של 800 וואט וקערה בנפח 4.8 ליטר והוא יכול ללוש עד קילו קמח (1.6 קילו בצק) ואולי קצת יותר. המיקסר הכי כבד שיצא לי לעבוד איתו מה שמוסיף לו יתרון בשל העובדה שהוא לא רוקד בזמן הלישה גם כשמדובר בבצק כבד יחסית. אז למה הוא יקר יותר מהאחרים? כי מדובר בחברה יוקרתית עם עיצובים מיוחדים וגימורים מדהימים.

המחיר באתר SMEG הוא 4,990 ש"ח.
לפרטים וקנייה

מיקסר SMEG אצלי במטבח

מיקסר דאבו
DAVO ANKARSRUM 6230

המיקסר הזה של דאבו הוא באמת הילד המיוחד שבחבורה, בקטע טוב כן? הוא שונה לחלוטין מכל מה שהכרתם ובעצם מה שזז כאן זאת הקערה שמסתובבת ובתוכה יש מלוש. הוא מצליח להתמודד עם עד 5 קילו בצק, שזה מטורף (שימו לב שהקערה יושבת על המנוע מה שמהווה יתרון בכח שלו), והמון אנשים שאני מכירה מוכנים להישבע שזה המיקסר הכי טוב שקנו. עוד דבר שמגיע איתו זאת קערה שקופה עם מקציף לכל המתכונים שזקוקים להקצפת חלבונים וקצפות ומקציף להכנת בלילות רכות. אה וכן, גם מכסה התפחה לבצקים.

למען הגילוי הנאות אוסיף שטרם עבדתי איתו אבל קיבלתי עליו אינספור ביקורות מדהימות, בעיקר אגב מאופים מקצועיים וכאלה שזקוקים למיקסר שיכול להתמודד עם כמות גדולה של בצק.

חשוב להגיד - השימוש במיקסר שונה ממה שהכרתם וצריך לעבוד ולהכיר אותו כמו שצריך כדי לדעת באיזה אביזר להשתמש לכל בצק, על איזה מהירות וכו'. הוא מומלץ בעיקר לאופים מתקדמים וכאלה שמכינים הרבה בצק בבת אחת.

המיקסר מגיע ב-13 צבעים ויש לו גם טיימר ואופציה להוסיף אביזרים כמו מטחנת בשר, אביזר להכנת פסטה, בלנדר וכו'.

המחיר באתר Sellzone הוא 4,980 ש"ח.
לפרטים וקנייה

מיקסר דאבו 6230. צילום: מתוך אתר OIG

אל תפספסו:

קטגוריות:

55 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

60 אביזרי מטבח מאתר אמזון שאתם חייבים

כל האביזרים שאתם צריכים לאפייה