האוכל שהכלבים שלכם בטוח יאהבו

אשל קרוט המלכה

הכלבה שלי היא הדבר הכי מפונק בעולם. באמת, אין פינוק כזה.

כמה מפונקת? בקיץ היא לא אוהבת להיות בשמש ורוצה מיד לחזור למזגן, בחורף היא לא מוכנה לצאת אם יש טיפות של גשם, אז אנחנו מרימים אותה על יד אחת וביד השנייה מחזיקים מטריה, כדי שלא תתרטב. היא לא אוהבת כלבים אחרים, וגם לא חתולים, ובגדול כל דבר שמפריע לשלווה שלה הוא בגדר אסור. כנ"ל לגבי אנשים, שחס חלילה לא יכנסו לטריטוריה שלה בבית.

היא אוהבת פיתה עם חומוס, במבה ובגדול כל מה שאסור לכלבים לאכול, והכי פינוק? כבר שנים שהיא לא מסכימה לאכול אלא אם אנחנו יושבים על הרצפה ומאכילים אותה מהיד. עיגול עיגול, אחד אחד, ככה במשך חצי שעה.

כשהתייעצתי עם הוטרינר, כשהיא רק הגיעה אלינו אחרי שמישהו לא רצה אותה יותר, הוא אמר לי שאני חייבת להרגיל אותה לאכול לבד מהקערה ושזה בסדר אם היא לא תאכל כמה ימים. "בסוף היא תהיה רעבה ותאכל".

מצא למי להגיד. דקות ספורות אחרי שראיתי אותה תולה בי עיניים ענקיות ליד הקערה עם האוכל, התיישבתי לידה והאכלתי אותה. כי איך אפשר שלא? אני באמת נמסה ממנה.

פחוסית, או בשמה המקורי – אשל, כבר חוגגת 14, שזה מדהים כי מרגיש לי שרק לפני שנה הבאתי אותה הביתה. גורה קטנה ומפוחדת שלא רצתה שאצא מהבית ובמשך שעות ישבה ליד הדלת וחיכתה שאבוא.

בשנים האחרונות היא גרה אצל ההורים שלי, אחרי שעברתי דירה והוחלט ששם בבית יהיה לה טוב יותר. במקום שהיא מרגישה בו הכי בטוחה. וחוץ מזה, ככה יש לי עוד סיבות לבוא לבקר אצל המשפחה, שגם ככה גרה 5 דקות ממני.

ולמה אני מספרת לכם את כל זה? גם כדי שתכירו את אשלולו, אבל גם כי סוף סוף מצאתי השבוע אוכל שהיא אוהבת. שהיא מוכנה לאכול לבד. ואני חייבת לחלוק את זה איתכם, כי אם יש לכם כלב בררן או כזה שאתם רוצים להשקיע בו כמו שמגיע לו, ומגיע, אז מצאתי פתרון.

קודם מגששת ומריחה

תכירו את החברה שאני כבר התאהבתי בה – מילס. מדובר בחברה שמייבאת אוכל סופר איכותי פרימיום לכלבים, בשקיות יומיות, כך שגם לא צריך לסחוב שקים ענקיים וגם אין יותר שק גדול פתוח שמחכה חודשים שיסתיים ובינתיים מאבד מהטריות שלו. שזה גאוני, אני תוהה איך לא נתקלתי בדבר כזה קודם.

ואם אתם תוהים איך יודעים כמה אוכל לשים, הרי שקית אחת של אשל לא מתאימה לכלבים אחרים וגדולים יותר, אז גם על זה חשבו בחברה וכל שקית מכילה בדיוק את כמות האוכל המותאמת למשקל הכלב. פרמטר שאתם בוחרים בזמן הקנייה. הכי גאוני.

אגב, בגלל שחששתי בהתחלה שהיא תסרב לאכול, מפונקת כבר אמרתי? שמתי לה את האוכל בקערת פלסטיק, רק כדי לגשש אם יש סיכוי. ולא יאמן, בגיל 14 נמצא האוכל שהיא שמחה לאכול גם בלי שאגיש לה אותו אחד אחד לפה.

יש להם כמה וכמה טעמים – עוף עם בטטה ועשבי תיבול (שיש בו 55% עוף!), עוף ואורז, סלמון ותפוחי אדמה, סלמון עם פורל, בטטה ואספרגוס ועוד. או בקיצור, סוף סוף משקיעים בכלבים לא פחות ממה שמשקיעים בנו. שזה מופלא. וציפור קטנה גם לחשה לי שבקרוב יגיעו טעמים נוספים וגם אוכל לגורים.

תראו את הוד מלכותה זוללת את כל האוכל

מה שהכי מדהים בעיני, זה שמעבר לעובדה שאשל ממש אהבה את האוכל, בעיקר אגב את העוף עם הבטטה, גם היה לה ממש נוח ללעוס אותו למרות שאת חצי מהשיניים שלה היא כבר איבדה.

אם יש לכם כלב בבית אני בטוחה שתבינו את גודל ההתרגשות והשמחה שלי.

בקיצור, אחרי הניסיון המוצלח שלי עם ערכת הטעימות דיברתי עם החבר'ה שמייבאים את זה וביקשתי יפה שיתנו הנחה על המוצרים כי אני באמת רוצה שהכלב או הכלבה שלכם יהנו גם. והם הסכימו. אז אם תקלידו את קוד הקופון yooo!15 תחת "הזן קוד מבצע" בעמוד הרכישה תקבלו 15% הנחה והאוכל יגיע אליכם עד הבית. הכי שווה.

ותודה מילס, בשמי ובשם אשל, שיחקתם אותה.

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתנה מושלמת לחג – מכשיר סודהסטרים במהדורה מיוחדת ומוזהבת

עשרות רעיונות למתנות מיוחדות לחג