מדריך מלונות מומלצים בלונדון באזורים הכי טובים

Afternoon Tea במלון. טקס חובה בלונדון. צילום: רחלי קרוט
Afternoon Tea במלון. טקס חובה בלונדון. צילום: רחלי קרוט

אם יש עיר שאני יכולה לחזור אליה שוב ושוב היא לונדון. גם בפעם החמישית שלי שם אני עדיין מרגישה שלא מיציתי אותה. האוכל, הרחובות הקטנים, הפארקים, הסיילים בחנויות, האנשים הצבעוניים. באמת שאין כמו לונדון.

הבעיה מתחילה כשמחפשים איפה לישון. כי לוקיישן, בטח בלונדון, הוא אחד הדברים הכי חשובים. אני למשל תמיד אעדיף מיקום שקרוב להכל, גם אם המחיר יקר יותר, כי אז אני חוסכת נסיעה בתחבורה הציבורית שגם עולה לי כסף אבל גם מבזבזת זמן יקר.

וחוץ מזה, אין כמו לחזור רגע למלון, לשים את השקיות, ולרדת שוב לרחובות השווים ולבית הקפה הכי טעים בעיר.

אז רגע אחרי שחזרתי, שוב, מלונדון החלטתי לסנן עבורכם את המלונות שאני אוהבת ואת אלה שחברים טובים המליצו לי עליהם. אלה שבראש ובראשונה נמצאים במיקום הכי מרכזי. כזה שכמעט ולא יצריך מכם נסיעה בתחבורה הציבורית.

חשוב להדגיש – הרוב הגדול של המלונות בלונדון מציעים חדרים מאוד קטנים. אתם צריכים לבוא מוכנים לזה. לא מדובר בחדרים כמו בארץ וגם לא כמו במקומות אחרים באירופה. בגדול חדר שתוכלו להניח בו מזוודה ולפתוח אותה לרווחה יחשב חדר מרווח. זה נשמע אולי מבאס אבל בסוף 90% מהזמן לא תהיו במלון כי לעיר יש כל כך הרבה מה להציע. זה לא אומר שצריך לישון בקופסת גפרורים כן? אבל בואו עם הציפייה הנכונה. בסוף מה שחשוב זה מיקום מושלם, ניקיון, מחיר ותכנון נכון של החדרים.

כמובן שיש גם מלונות עם חדרים גדולים ומפוארים, אבל המחיר? ממש בהתאם 😊

יש לכם המלצה על מלון שלא נמצא בכתבה? כתבו לנו בעמוד האינסטגרם.

אז קדימה - קבלו את 10 המלונות הכי מומלצים בלונדון

The Soho Hotel, Firmdale Hotels

אם אתם מחפשים מלון שנמצא באחד המיקומים הכי טובים בעיר ועם חדרים מעוצבים ויפהפיים וגם מסעדה ובר מהטובים שיש למלונות לונדון להציע – אז זה המקום שלכם. לא מדובר במלון זול, אבל גם לא מהיקרים מאוד, והוא בהחלט הופך להיות חלק מהחוויה בלונדון. הכי לא רק מלון להגיע בלילה ולישון.

כל החדרים במלון, מהכי פשוטים ועד הסוויטות, מעוצבים בצורה מעוררת התפלאות עם וילונות צבעוניים שתואמים את צבעי החדר ומרחב לא קטן – לא דבר של מה בכך בעיר.

המלון שוכן בלב ליבו של סוהו וממנו אפשר להגיע תוך כמה דקות לקובנט גארדן, לכיכר לסטר, למוזיאון הבריטי וכמובן לרחוב אוקספורד.

באיזור המלון תמצאו המון בתי קפה טרנדיים ומאפיות מיוחדות וכדי לצאת בערב לבירה או למסעדה לא תצטרכו להרחיק אלא פשוט לרדת למטה ולהסתובב בין שלל מקומות הבילוי.

לעמוד המלון

The Soho Hotel, Firmdale Hotels. צילום: Booking.com

Ham Yard Hotel, Firmdale Hotels

אחד המלונות (5 כוכבים) הכי צבעוניים ומיוחדים בלונדון. המחיר הדי יקר שלו מגיע עם יתרונות ברורים – הקירבה שלו לכיכר פיקדילי וכיכר טראפלגר ולמסעדות מדהימות בינהן מסעדה אסיאתית פופולרית ממש ממול. במלון עצמו יש גם מסעדה, עמוסה מאוד בשעות הערב, שנחשבת מצוינת וגם לא מעט איזורי ישיבה שמרגישים כאילו אתם בגן עדן של צבעים וצמחים.

אבל הבונוס הגדול שלה הוא בחדרים המעוצבים שכל אחד מהם נראה אחרת. מסוג המלונות שלא תרצו לצאת מהחדר ולא תפסיקו לצלם. אלפי לייקים מובטחים 😊

לעמוד המלון

Ham Yard Hotel, Firmdale Hotels. צילום: Booking.com

The Resident Soho

אם מה שחשוב לכם זה מיקום, חדרים נקיים ומקרר קטן (לא דבר של מה בכך במלונות בלונדון) – אז זה המקום שלכם. מדובר במלון שממוקם 2 דקות מרחוב אוקספורד וכמה דקות בודדות מקובנט גארדן, מתחנות רכבת ראשיות ופחות מ-2 ק"מ מלונדון איי והוא נותן מענה מצוין למי שמחפש מלון מיקום עם מושלם שלא מצריך כמעט נסיעה בתחבורה הציבורית. מה שמעולה במלון הזה שלמרות המיקום המדהים שלו המחירים מאוד נוחים ביחס למלונות באיזור ולכן הוא מהווה בעיני תמורה טובה לכסף.

לעמוד המלון

The Resident Soho. צילום: Booking.com

The Lincoln Suites

כנראה המקום שקיבלתי עליו הכי הרבה המלצות לאחרונה. מלון הדירות הזה מככב בעיקר בזכות גודל החדרים הדי גדולים ביחס ללונדון, הניקיון, המחיר והמיקום. הבונוס הגדול? יש בחדרים (שימו לב לבחור את החדר שמתאים לכם כי יש כמה) גם מטבחון עם מיקרוגל, מקרר ומכונת קפה. אם אתם באים לשהות של 3 ימים ומעלה אתם תמצאו את הבונוס הזה כמוצלח במיוחד ככה תוכלו לשמור שתייה ולחמם אוכל. ותסמכו עלי, ישנתי בכמה מלונות ללא מקרר וזה לגמרי היה חסר. בטח בימים חמימים.

מלון הדירות ממוקם 5 דקות הליכה מקובנט גארדן ו-1.2 ק"מ מלונדון איי והביג בן. אם אתם אנשים של הליכות אז רוב האטרקציות והרחובות נמצאים ממש במרחק הליכה. גם סוהו וצ'איינה טאון במרחק הליכה כך גם המסעדות והברים השווים.

מחיר החדרים נוח ולגמרי שווה ביחס לתמורה.

לעמוד המלון

The Lincoln Suites. צילום: Booking.com

Radisson Blu Edwardian

מלון רדיסון הוא אחד המלונות המוצלחים, בסקלת המחירים הבינונית, שבלונדון. הוא ממוקם בלב כל האטרקציות והרחובות השווים – פחות מ-10 דקות הליכה לסוהו וכיכר טרפלגר, 5 דקות מקובנט גרדן ודקות ספורות מאוקספורד. וכמובן ליד המון מסעדות וברים.

 שימו לב שיש במלון כמה סוגי חדרים ששונים אחד מהשני בגודל וכמובן במיטות. החדר הקטן ביותר יתאים ליחיד או לזוג וגם כאן, כמו ברוב בתי המלון בלונדון, מדובר בחדר קטן יחסית שנועד בעיקר לשינה בלילה ומנוחה בצהריים.

ארוחת הבוקר במלון טובה (אל תשוו למלונות בארץ כמובן) אם כי בעיני תמיד עדיף לאכול באחד מבתי הקפה שפזורים בקרבת המלון או במאפייה טובה.

לעמוד המלון

Radisson Blu Edwardian Bloomsbury Street Hotel. צילום: Booking.com
Radisson Blu Edwardian Bloomsbury Street Hotel. צילום: Booking.com

AMANO Covent Garden

בלב קובנט גארדן, אחד המקומות היותר כיפיים בלונדון, שוכן מלון אמאנו שקיבל לא מעט המלצות כשהדגש כאן הוא גם על המחיר הנוח וגם על המיקום, המרפסת היפה למעלה שכיף לשבת ולתצפת ממנה על העיר ועל רמת הניקיון.

המחיר הזול יחסית מותאם לגודל הקטן של החדרים ואני ממליצה לכם לשדרג לחדרים גדולים יותר או לחדר עם מרפסת כדי לקבל עם שטח וגם אור ואיוורור. המחירים לא עולים משמעותית אם משדרגים אז בעיני שווה את זה.

לעמוד המלון

AMANO Covent Garden. צילום: Booking.com

St Martins Lane London

המיקום המדהים של המלון, ממש בסמוך לקובנט גארדן ו-5 דקות מכיכר טרפלגר (קרוב מאוד לסוהו ולצ'איינה טאון) ודקות ספורות מכיכר פיקדלי, הופכים את המלון הזה לאחד המוצלחים. תוסיפו לזה אורות צבעוניים שמחים שעושים חשק לצלם לסטורי והרי לכם שילוב מעולה.

אגב, גם לרחוב אוקספורד אפשר להגיע בקלות ברגל.

המחירים בסדר גודל בינוני וההמלצה שלי היא לשדרג לחדר עם גינה (ההבדל במחיר לא עצום) כי החדרים קטנים. ארוחת בוקר תמיד מומלץ בעיני לאכול בחוץ כדי לחוות כמה שיותר מבתי הקפה והמאפיות של העיר אם כי גם במלון ניתן להזמין ארוחת בוקר.

במלון חדר כושר (ברוב המלונות בסדר גודל הזה אין את האופציה הזו).

לעמוד המלון

St Martins Lane London. צילום: Booking.com

NYX Hotel London Holborn by Leonardo Hotels

הוא צעיר, צבעוני, חדשני וממוקם בלב האטרקציות של לונדון – דקות הליכה ספורות מאוקספורד, מרחק הליכה קצר מקובנט גארדן, צ'יינה טאון, כיכר לסטר ועוד. במלון תמצאו ספא ובריכה (אל תצפו לקלאב כמובן בסוף מדובר במלון בלונדון אבל זה בהחלט בונוס כיפי) וביחס למלונות אחרים בלב לונדון החדרים בגודל סביר לגמרי.

במלון ארוחת בוקר טובה והמחירים לגמרי סבירים ביחס למיקום, לניקיון של המלון ולעובדה שמדובר בחדרים בגודל טוב ולא קטנים מדי.

המלצה שלי – בגלל שמדובר במלון מאוד פופולרי כדאי מאוד להזמין מספיק זמן מראש ככה תקבלו גם מחיר יותר טוב וגם חדרים שאתם מעדיפים.

לעמוד המלון

NYX Hotel London Holborn. צילום: Booking.com

The Londoner

כנראה המלון עם המיקום הכי מרכזי – ממש בתוך כיכר לסטר ודקות ספורות מסוהו, אוקספורד, קובנט גארדן, צ'יינה טאון ועוד. מתחת למלון תמצאו המון מסעדות וברים וגם בתוך המלון ממוקמות 6 מסעדות וגם ספא עם בריכה.

החדרים, כיאה ללונדון, קטנים יחסית אבל לגמרי מרווחים ביחס למלונות אחרים במחיר דומה וההמלצה שלי היא לשדרג לחדר דלוקס (יש כמה אופציות).

שימו לב שהמלון ממש ממש במרכז העניינים אז האיזור הומה ולעיתים רועש.

לעמוד המלון

The Londoner. צילום: Booking.com

ME London by Melia

עדיין במרכז העניינים רק קצת יותר קרוב לתמזה ממוקם מלון מי שמתהדר בתצפיות מהממות של לונדון. המלון ממוקם 5 דקות הליכה מקובנט גארדן ו-8 דקות הליכה מסוהו.

במלון חדר כושר והחדרים גדולים יחסית למלונות בלונדון עם עיצוב חדשני ומוקפד. שימו לב שדווקא החדר הקטן יותר הוא גם היקר יותר בגלל הנוף לעיר ובעיני קצת מיותר לשלם אקסטרה על הנוף שניתן לראות גם ככה מהתצפית במלון עצמו.

למי מכם שממש רוצה להשקיע יש במלון גם סוויטה דופקלס יותר גדולה מהבית שלי 😊 והמחיר? בהתאם.

שימו לב שיש גם יחידה מיוחדת לעד 6 אנשים שזה משהו שאין כמעט במלונות במרכז לונדון. מדובר בעצם ב-2 חדרים מחוברים והם מתאימים במיוחד למשפחה או כשבאים כמה חברים ואז במידה ומתחלקים בעלות זה גם יוצא מחיר סביר לגמרי.

לעמוד המלון

ME London by Melia. צילום: Booking.com

אל תפספסו:

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יום הרווקים – הקניות הכי מומלצות מעלי אקספרס