העכבר שיציל אתכם מכאבים בשורש כף היד

עכבר ארגונומי לוג'יטק

אם אתם עובדים הרבה מול המחשב (כמוני), ודאי נתקלתם לא פעם בתחושה לא נעימה ואפילו כאבים בשורש כף היד. הכאבים הללו נובעים לרוב מהמאמץ המופעל על היד בשל הפיתול הנדרש לצורך השימוש בעכבר.

כבר שנים שאני מחפשת פתרון שיקל על הכאבים ולפני כמה שבועות, אחרי המלצה מחבר, גיליתי את העכבר האנכי המופלא של לוג'יטק - MX Vertical.

העכבר הזה לא שגרתי למראה, בנוי בזווית, ומאפשר להשתמש בו בלי אותו פיתול בכף היד שגורם לכאבים. העיצוב הארגונומי שלו מאפשר לכף היד להישאר בזווית הטבעית שלה והאחיזה בעכבר טבעית ונוחה מאוד ומפחיתה את עייפות היד.

למרות שהייתי די סקפטית, ובעיקר חששתי שלא אתרגל לצורת האחיזה החדשה, תוך כמה דקות כבר התרגלתי ואין לי מושג איך עבדתי עם עכבר אחר קודם. והכי חשוב - הכאבים שהופיעו עם עכברים קודמים אחרי כמה שעות עבודה מול המחשב נעלמו לחלוטין.

אחרי שתתרגלו לעבוד איתו לא תבינו למה סבלתם מכאבים עד היום

מה הוא כולל

העכבר כולל את הכפתורים הסטנדרטיים של כל עכבר וגלגלת, ויש לו גם כפתורי ניווט נוחים אחורה וקדימה בדפדפן עבור גלישה באינטרנט.

עוד תכונה נהדרת שלו היא היכולת להתחבר למחשב בחיבור בלוטות', שלא דורש מתאם USB ומאפשר מעבר קל בין מחשבים. הוא כולל כמובן גם מתאם USB למי שמעדיפים את החיבור המסורתי וגם חיבור באמצעות כבל USB-C שמשמש גם לטעינה בעת הצורך. בכל מקרה, תהליך ההגדרה שלו מול המחשב היה מהיר וקל.

עוד תכונה למתקדמים - אפשרות לעבוד על שני מחשבים במקביל בצורה נוחה למי שזקוק לכך או להתחבר ל-3 מחשבים שונים.

מתי צריך לטעון

גם כאן לוג'יטק עשו עבודה טובה - לפי החברה הסוללה המובנית מאפשרת עבודה למשך 4 חודשים. ואכן, מאז שקניתי אותו (10 שבועות) לא נזקקתי לטעינה. יש לו גם פונקציה לטעינה מהירה  - דקה של טעינה תספיק לשלוש שעות.

בצד ימין נמצאים הכפתורים הקלאסיים של העכבר

איפה קונים

כשקניתי אותו הוא לא היה זול, אבל עכשיו אפשר למצוא אותו במחיר טוב ב-KSP. ההחלטה לקנות אותו התבררה כמוצלחת מאוד ושווה כל שקל, בעיקר אם לוקחים בחשבון שלא קונים עכבר כל שנה ובטח לאור העובדה שהוא מקל מאוד על כאבים ביד.

הזמנתם גם? אל תשכחו לספר לי בעמוד האינסטגרם איך הוא :)

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מיקסר קיטשן אייד 156 ורוד. צילום: מתוך אתר ניופאן

הוא חזר – מיקסר קיטשן אייד פרימיום

המדריך המלא לבחירת מעבד מזון