חוברות צביעה למבוגרים

חוברות צביעה למבוגרים

לפני כמה שנים חיפשתי מתנה לצוות שטיפל בי כשהייתי מאושפזת בבית חולים. היה לי ברור שאני צריכה משהו שיכול להפיג להם את השעמום במשמרות הלילה, ובעיקר משהו שבאמת ירגיע, גם אם זה לכמה דקות.

אז קפצתי לקניון וחיפשתי ספרים. שיערתי שזה יעזור להעביר את הזמן בלילות.

כשנכנסתי, והתייעצתי עם המוכרת, היא מיד שלפה חוברת צביעה ושאלה "למה שלא תקני להם כזה".

הו מיי גד, היא צודקת. ידעתי מיד. החוברות האלה, שיצאו כמה חודשים קודם, היו ה-דבר באותו זמן והכי שינו את האופן שבו חוברות צביעה נתפסו עד לרגע שבו המאיירת המוכשרת, ג'והאנה באספורד, הוציאה את סדרת חוברות הצביעה שלה.

ממלכת החיות. צילום: מתוך עלי אקספרס

מיליוני עותקים נמכרו ברחבי העולם לחוברות האלה שכיכבו במשך תקופה ארוכה בראש רשימת רבי המכר ולא בכדי. מדובר ברעיון מדהים שמאפשר כמה דקות (או שעות) של מנוחה ושל הרגעות. של צבע ושל סיפוק.

לא צריך להתרכז יותר מדי, לא לחשוב ולהתאמץ, לא לכבות שריפות או לפתור בעיות – רק לבחור צבע שאוהבים ולהתחיל למלא את החללים הקטנים שלאט לאט יוצרים תמונה שלמה של חיות, פרחים, יערות וטבע. ואפילו לא צריך לדעת לצייר.

4 חוברות יצאו מאז לג'והאנה באספורד – היער הקסום, אוקיינוס אבוד, הגן הסודי וג'ונגל מופלא. כולם מרהיבים ומעוררים לתחייה את הטבע ואת הילד שיש בתוך כל אחד מאיתנו. ובעקבות החוברות האלה הגיעו גם מאיירים נוספים שהצטרפו לטרנד הכל כך נהדר הזה.

רגע קטן של שקט שבסופו תתקבל יצירת אמנות ססגונית. צילום: מתוך עלי אקספרס

מבטיחה לכם שמדובר במתנה מדהימה לכל אחד. לחברה שילדה וצריכה קצת רוגע, לחבר שרוצה כמה דקות מנוחה אחרי העבודה, לאמא שחוגגת יום הולדת, לאנשים שאתם רוצים לשמח ולהודות להם, למי שנולד עם קוצים בישבן (כמוני) ובעיקר לעצמכם.

אז איזה חוברות מומלצות? הנה כמה אופציות מצוינות ולמטה צירפתי גם לינקים לרכישת עפרונות שמתאימים לצביעה.

ממלכת החיות
חוברת צביעה שהגאונות בה, מעבר לציורים המהממים, זה שהיא מורכבת מ-30 גלויות גדולות של איורים (עם דפים עבים יותר) שאפשר להוציא מהספר ולתלות אחרי הצביעה. מאוד שימושי ויותר פרקטי כי אפשר למסגר ולשים על השולחן או לתלות על הקיר. ואפילו לתת מתנה. וכן, כל האיורים הם של בעלי חיים וקחו בחשבון שהחללים באיורים קטנים יחסית אז היא מתאימה למי שיש לו סבלנות או מחפש אתגר.

ממלכת החיות. צילום: מתוך עלי אקספרס

ארץ הפלאות הטרופית
מאותו בית יוצר של ממלכת החיות מגיעה חוברת הצביעה הזאת שגם היא מורכבת מגלויות (עם דפים עבים) שאפשר להוציא מהספר ולצבוע כך שניתן למסגר ולתלות. לעומת ממלכת החיות כאן תמצאו, לצד איורים של בעלי חיים, גם עלים, פרחים ובכלל מוטיבים מעולם הטבע.

ארץ הפלאות הטרופית. צילום: מתוך עלי אקספרס

הגן הסודי
ספר הצביעה של ג'והאנה באספורד שמגיע אף הוא בצורת גלויות נשלפות עם דפים יותר עבים. בספר 30 איורים של גנים סודיים, פרחים וטבע, בעלי חיים קטנים וגדולים וגם צורות מופשטות יותר שמזכירות מנדלות.

הגן הסודי. צילום: מתוך עלי אקספרס

אם אתם מעדיפים בגרסת חוברת דקה, עם 24 עמודים ודפים יותר דקים, אפשר לרכוש אותה כאן.

עוד אופציה (בעיני הטובה יותר) היא החוברת עם ה-96 עמודים שאפשר לרכוש כאן.

הגן הסודי. צילום: מתוך עלי אקספרס

ZEN – מנדלות
ספר צביעה יותר קטן, בגודל 21 ס"מ, עם 128 (!) עמודי צביעה. לעומת החוברות האחרות הגודל של זה מתאים במיוחד כשרוצים לקחת אותו איתכם בתיק או למי שמחפש יותר עמודי צביעה.

מנדלות. צילום: מתוך עלי אקספרס

אוסף של 4 חוברות צביעה
חוברת מנדלות, ארץ הפלאות, זמן לטייל והאוקיינוס האבוד. כל אחד שייך למאייר אחר ולכל אחד איורים מעולמות אחרים. רק קחו בחשבון שמדובר בחוברות דקות ורכות (24 עמודים לכל חוברת). מצד שני, גם המחיר בהתאם והוא נמוך משמעותית מהחוברות עם הגלויות שם הדפים עבים יותר וגם יש יותר עמודים.

4 חוברות ביחד שהופכות למתנה מהממות. צילום: מתוך עלי אקספרס

מסע בזמן
8 חוברות צביעה קסומות, עם איורים עדינים שנדמה שנלקחו מחלומות מתוקים. בחוברות איורים של פרחים ופרפרים, שמיים וטבע, בתים ודמויות יפניות ועוד. בכל חוברת 24 עמודים והיא מתאימה גם למבוגרים וגם לילדים.

מסע בזמן. צילום: מתוך עלי אקספרס

האוקיינוס האבוד
אחת החוברות שאיירה ג'והאנה באספורד ומתמקדת בעולם המים – מבעלי חיים כמו דגים ועל ספינות. שימו לב שהחוברת דקה ומכילה 24 עמודים.

והנה גם גרסה עם 96 עמודים (המועדפת עלי).

האוקיינוס האבוד. צילום: מתוך עלי אקספרס

היער הקסום
עוד חוברת מבית היוצר של באספורד שהפעם איירה אלמנטים השייכים ליער – ציפורים, ארנבים, עצמים ופרפרים, בתי עץ והמון עלים ויערות.

היער הקסום. צילום: מתוך עלי אקספרס

ועכשיו – עפרונות צבעוניים. אני יכולה להמליץ לכם על מגוון סוגים, אבל האמת היא, שאחרי שניסיתי כמה וכמה אופציות, זה לחלוטין הסוג המועדף עלי. הפיגמנט של הצבע דומיננטי וחזק, יש מגוון של צבעים וגוונים, ואפשר גם להרטיב מכחול ולעבור על הצבע כך שמתקבל מעין ציור מים מה שהופך את כל הצביעה למיוחדת יותר. בקיצור – תקנו כאלה הם אדירים ועדיף את החבילה של ה-48 שם יש יותר גוונים.

עפרונות צבעוניים מהטובים שצבעתי איתם

והנה גם נרתיק מושלם לעפרונות הצבעוניים שמתגלגל וממש נוח לאחסן איתו את העפרונות בלי שישברו (שימו לב לרכוש את הנרתיק שמתאים לכמות העפרונות שקניתם. יש בלינק כמה גדלים).

נרתיק לעפרונות צבעוניים שמתגלגל וחוסך מקום (וגם שומר על העפרונות)

קטגוריות:

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

10 תיקים לגן מעלי אקספרס

מתנה מושלמת לחג – מכשיר סודהסטרים במהדורה מיוחדת ומוזהבת