מיקסר יד שאתם חייבים במטבח

תראו כמה המוס אוורירי אבל עדיין מאוד יציב ונוח לזילוף בזכות המקציף המיוחד

אז תקשיבו לסיפור :) לפני כמה חודשים צפיתי בסרטון שפרסמה חברה ובמקום להתמקד במתכון צד את עיני המיקסר שהיא השתמשה בו. כזה שגם שבה את ליבי בנראות שלו אבל בעיקר הזכיר לי את המיקסר הידני של אמא, זה שבמשך עשרות שנים הכנו איתו הכל. מבצקים וקצפות ועד עוגות בחושת וממרחים.

ומה עושה בחורה אימפולסיבית כמוני שמבינה שהיא חייבת את המיקסר ומגלה שאין אותו בארץ? בוודאי, פונה לחברה שמייבאת אותו לארץ (ניופאן גורמה) ומבקשת בנימוס אבל באסרטיביות שתשיג לה בדיוק כזה.

אני אקצר לכם את הסיפור, ואת הרגע שהבנתי שיש חוסרים במיקסר בכל העולם בגלל ביקוש מטורף מאז הקורונה, ורק אגלה לכם שבסוף זה הצליח.

זה התחיל בגאנש שוקולד קלאסי ותוך 3 דקות נוצר מוס שוקולד חלומי!

מדובר בעצם במיקסר יד של קיטשן אייד שמגיע עם 2 סוגי ווים - 2 ווים קלאסיים שמערבלים כמעט הכל, מתערובות לעוגות, פשטידות, בצקים וממרחים. ואליהם התווסף מקציף מיוחד עם 16 מיתרים שאיתו אפשר להכין קצפות ומוסים אווריריים עם מרקם רך אבל צפוף ויציב. תציצו למשל במוס שוקולד שהכנתי איתו השבוע ותראו כמה יציב וקרמי המוס.

למכשיר יש מנוע DC חזק (שזה אומר הנעה ישירה שמאפשרת שליטה טובה יותר בכל דרגת מהירות) והוא מגיע עם אופציה לבחור 7 דרגות מהירות שכל אחת מהן טובה לצרכים אחרים. החל מבחישה קלה כמו עוגות בחושות וככל שמעלים את המהירות ניתן להכין גם פנקייקים, פשטידות, פירה, מוס, הקצפת חלבונים ו/או שמנת ועוד ועוד. אה וכן, את כל המהירויות תוכלו לראות על גבי צג LED מואר ולעבור בינהן בקלות עם האצבע גם במהלך העבודה עם המיקסר.

וככה זה נראה 5 דקות אחר כך בכוסות השקופות

עוד בונוס נפלא שממש שימח אותי - המיקסר מאוד נוח לאחיזה וגם קל. יתרון עצום כשרוצים להקציף כמה דקות בלי להתעייף. ואף מילה על זה שאפשר לאחסן אותו במגירה!

ההנחה המיוחדת שארגנתי לכם עליו נגמרה. והמחיר שלו עכשיו באתר ניופאן הוא 549 ש"ח (כולל משלוח חינם עד הבית).

לפרטים וקנייה

ככל שהמהירות איטית ומקציפים ליותר זמן ככה הבועות יותר קטנות וצפופות ואז הקצפת יותר יציבה ורכה. מכירים את זה שקשה לזלף קצפת? אז כאן זה לא קורה בזכות השליטה במהירות ובזכות כמות המיתרים הגדולה של המקצף

אז למה צריך בכלל מיקסר יד

קודם כל, כי לא לכולם יש מקום על השיש למיקסר או שלא תמיד יש זמן (או חשק) להזיז את המכשיר הגדול ולהפעיל אותו, ולכן מיקסר יד הוא פתרון מהיר להמון פעולות שצריך לעשות - הקצפה כמובן, הכנת מוס שוקולד, הכנת תערובות לעוגות בחושות או פשטידות, ממרחים ועוד.

וחוץ מזה, בגלל הקלות והנוחות שלו אפשר להקציף ולערבל איתו בכל קערה או סיר. קטנה כגדולה.

אגב, למי שאין מיקסר גדול, מיקסר היד הזה מספק מענה מעולה לכל הצרכים האלה. והכי חשוב, אפשר לאחסן אותו במגירה והוא לא תופס מקום על השיש.

אבל באמת שהוא מדהים גם אם יש לכם מיקסר שולחני בבית. בסוף לשניהם יש יתרונות שונים והם מספקים מענה לצרכים אחרים במטבח.

הפשטידות יוצאות יותר רכות בזכות הערבול
והנה הפשטידה אחרי האפייה. תראו איזה בועות אוויר מושלמות יש בבצק שלה

אל תפספסו

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 מכשירי בלנדר מוט מומלצים

4 שואבי אבק אלחוטיים מומלצים

שואבי אבק אלחוטיים