הוא חזר – מיקסר קיטשן אייד פרימיום

עם קופון הנחה רק לכם

מיקסר קיטשן אייד 156 ורוד. צילום: מתוך אתר ניופאן
מיקסר קיטשן אייד 156 ורוד. צילום: מתוך אתר ניופאן

בסוף זה קרה, 17 שנים אחרי שקניתי את הקיטשן אייד הראשון שלי, זה שלא הסכמתי בשום פנים להחליף, החלטתי למסור אותו לידיים טובות ולהתחדש בחבר חדש.

אז מי הצליח לתפוס את מקומו? הו, טוב ששאלתם.

לפני כמה חודשים, אחרי שסיימתי לכתוב את המדריך לבחירת מיקסר ביתי, החלטתי לפנות לכל החברות שהיו בכתבה ולבקש קופון הנחה עבורכם. ידעתי שהמון יקנו ורציתי להשיג הנחה עבור הקנייה המרוכזת.

דיברתי עם מנהלי השיווק, קיבלתי מהם הנחות ובונוסים וכמה שבועות אחר כך גם קיבלתי מהחבר'ה של ניופאן גורמה, שמייבאים לארץ את קיטשן אייד, טיפ חשוב – ממש בקרוב יוצא דגם חדש ויפהפה שעוד לא נראה פה בארץ.

כמה יפה? תהיתי בקול.

אחרי יומיים קיבלתי את התמונות וידעתי שמצאתי חבר חדש שיבלה איתי במטבח (אגב, למען הסר ספק, יש לי בבית מיקסרים של כמעט כל החברות. הקיטשן אייד הוא הותיק ביותר שנרכש ממש בתחילת דרכי).

מיקסר קיטשן אייד 156 ורוד. צילום: מתוך אתר ניופאן
מיקסר קיטשן אייד 156 ורוד. צילום: מתוך אתר ניופאן

תכונות המיקסר

אז מה כל כך מיוחד בדגם החדש? קודם כל, הוא יצא לשוק האירופי בתחילת השנה והוא נחשב לדגם פרימיום בעיקר בזכות הנראות המיוחדת. כזו שאין לכל אחד.

מבחינת הפונקציות והעוצמה שלו מדובר במיקסר דומה מאוד לדגם 175 (הדגם הקלאסי של החברה). יש לו 0.5 כ"ס, קערה בנפח 4.8 ליטרים והוא יכול ללוש עד קילו קמח. מזכירה לכם שהמנוע של הקיטשן אייד ממוקם בראש המכשיר, צמוד לגלגלי השיניים שמניעים את ווי הלישה והקצפה, ולכן העוצמה שלו חזקה ויציבה יותר והוא גם הרבה פחות מתקלקל.

יש לו 10 דרגות מהירות, עבודה שקטה, והוא מגיע עם 3 ווים – וו לישה (ללישת בצקי שמרים – בבקשה אל תלושו יותר ממהירות 2), וו גיטרה להכנת בצקים פריכים, בצק עוגיות, עוגות בחושות וכו' (מיועד למהירות 4-6) ו-וו הקצפה שמיועד לקצפות ומרנגים למיניהם (מהירויות גבוהות 6-10).

בגלל מבנה הקערה של הקיטשן אייד, שיש בה גבעה קטנה בתחתית, ניתן להקציף גם חלבון אחד וגם 12.

כל האביזרים של קיטשן אייד שנמכרים שנים (קערת גלידה, מכונת בשר, מסחטה, מכשיר פסטה וכו'), מתחברים גם למכשיר הזה ואין צורך להחליף אותם במידה ויש לכם בבית.

מיקסר קיטשן אייד 156 שחור מט. צילום: מתוך אתר ניופאן גורמה

לפרטים ורכישה 

 

קונים מיקסר ומקבלים קערת קרמיקה מעוצבת במתנה. צילום: מתוך אתר ניופאן גורמה

אל תפספסו

קטגוריות:

8 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איך אופים בבית פיצה מושלמת ופוקצ'ה כמו במסעדות?

העכבר שיציל אתכם מכאבים בשורש כף היד