אל תפספסו! חגיגת המבצעים המטורפת של אמזון

פריים דיי - אמזון. צילום: depositphotos

חגיגת המבצעים השנתית של אמזון, הפריים דיי יוצאת לדרך.

למי שלא מכיר, מדובר במכירה הכי מטורפת של אמזון שמתקיימת פעם בשנה בלבד ובה ניתן לרכוש מיליוני מוצרים של מותגים מובילים בהנחות ענקיות, והשנה האריכו בחברה את המבצע מיום אחד ליומיים שלמים (15-16.07 – ימים שני ושלישי).

 מה זה שירות אמזון פריים

אמזון פריים הוא מועדון החברות של אמזון. במסגרת השירות מקבלים משלוחים מהירים, הנחות ומבצעים שונים וגם גישה בחינם לשירותים שונים של אמזון, כדוגמת אמזון פריים וידאו - המציע אפשרות צפייה בהמון סדרות וסרטים (שירות שמתחרה בנטפליקס).

שירות אמזון פריים כרוך בעלות חודשית או שנתית (המפורטת כאן). ניתן להירשם לתקופת נסיון חינמית של 30 יום, שאם תבטלו את השירות במהלכה לא תחויבו בתשלום.

איך משתתפים בחגיגת ההנחות

כדי לקנות במסגרת מבצעי פריים דיי, נרשמים לשירות אמזון פריים לפני הפריים דיי או במהלכו – המלצה שלנו: תרשמו עכשיו כל עוד אין לחץ על השרתים של האתר, ומתחילים לעקוב אחרי רשימת המבצעים או לחפש את המוצרים שאתם מעוניינים בהם ברחבי אמזון. מומלץ מאוד להכניס כבר מעכשיו את המוצרים שאתם רוצים לסל הקניות שלכם ובפריים דיי להכנס ולבדוק כמה הנחה יש על המוצר שאתם רוצים לרכוש.

קחו בחשבון שמניסיון העבר, המוצרים אוזלים די מהר אז אם מצאתם משהו שאתם רוצים אל תתמהמהו.

מתי זה קורה

מכירות פריים דיי יתחילו ביום שני, ה- 15 ליולי, בשעה 10:00 בבוקר לפי שעון ישראל, ויסתיימו ביום רביעי, ה- 17 ליולי בשעה 9:59 בבוקר. אז לא לשכוח לשים לעצמכם תזכורת 😊

מה אפשר לקנות

בערך הכל! מיליוני מוצרים בכל הקטגוריות - מוצרים לתינוקות, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, בגדים, גאדג'טים, ציוד בחזרה לבית הספר (בול בזמן!) ועוד ועוד. בכל שעה יעלו גם מוצרים בהנחה מיוחדת נוספת. כדאי לעקוב במהלך שני ימי המכירה כדי לא לפספס מוצרים שאתם ממש רוצים ויוצעו בהנחות גדולות.

ואל תשכחו לעקוב אחרי הסטורי שלנו באינסטגרם, מבטיחים לעדכן בהנחות שוות שמתפרסמות בזמן הפריים דיי.

אז כדי להתכונן לפריים דיי, נרשמים כאן

והנה גם כמה מבצעי פריים דיי שכבר זמינים למי שנרשם עכשיו

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגבניות חתוכות דק

איזה עגבניות מרוסקות כדאי לקנות? הנה התשובה

איפה קונים מצעים מהממים ואיכותיים