מסתפרים בבית – 10 מכונות תספורת מומלצות

גם בהסגר ממשיכים להסתפר

Philips QC5580. תמונה מתוך LastPrice

בזמן האחרון יותר ויותר שיחות עם חברים מתחילות ב"אני חייב להסתפר". כי עזבו לק ג'ל וגבות, לצאת אחרי שבועות ארוכים של בידוד עם קוקו זה, איך לומר, בחזרה לשנות השמונים או השישים. תלוי מתי נולדתם :)

בשלב כלשהו אני, וגם הם, הבנו שאין מנוס מתספורת בבית. עם מכונת תספורת שתעשה את העבודה עד יעבור המשבר. ולכו תדעו, אולי עוד תתרגלו ותעברו להסתפר קבוע בבית.

אז איזה מכונה מומלצת? שאלתי חברים, אחים, גולשים באינסטגרם וגם את השכן ממול והנה רשימה של 10 מכונות מומלצות במחירים מעולים (במיוחד עכשיו לקראת פסח שיש הנחות).

את כל המכונות אפשר להזמין עד הבית במשלוח באתר LastPrice.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים מכונה

  • מכונות תספורת מגיעות עם כמה דרגות חיתוך שיער, כך שאפשר לבחור את האורך המתאים. חשוב לבחור מכונה עם כמה שיותר דרגות חיתוך כדי שניתן יהיה לשחק עם גובה השיער במידה ואתם רוצים להסתפר קצר או ארוך יותר. אם אתם מתגלחים לקרחת חשוב לוודא שיש למכונה דרגת חיתוך קרובה לאפס.
  • ההתאמה של אורכי החיתוך מתבצעת על ידי בחירת המסרק באורך הנכון מתוך הסט שמגיע עם המכונה, או בגוף המכונה עצמה למכונות שאין להן סט כזה. אם אתם זקוקים למכונה גם לצורך טיפוח הזקן או השפם, חשוב לוודא שיש לה מסרקים מתאימים.
  • כדאי לבחור מכונה נטענת שלא דורשת חיבור קבוע לכבל חשמל, אלא אם אתם מחפשים מכונה בטווח המחירים הזול יותר. עדיף כמובן לבחור מכונה לא כבדה מדי שניתן לאחוז בה בנוחות בזמן התספורת ולא לסבול מכאב בשרירים רק כי רציתם שיער קצר יותר.

אז קדימה, רשימת 10 מכונות התספורת המומלצות

מכונות במחיר של עד 200 ש"ח

Braun MGK3021
מכונה המציעה 6 סוגי עיצוב מדויקים. מגיעה עם סט ראשים לחיתוך שיער, זיפי זקן, עיצוב זקנים ארוכים ובינוניים וכן קיצוץ שיער אף ואוזניים. הסכינים באורכים של 1 מ"מ עד 21 מ"מ. הלהב חד במיוחד וניתן לשטיפה במים. עיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה. זמן עבודה של 40 דקות אחרי טעינה מלאה. אחריות לשנה.
עכשיו בהנחה של 19%, במחיר של 129 ש"ח.
לרכישת המכונה

Braun MKG3021. תמונה מתוך LastPrice

Babyliss E835E
מכונת תספורת ועיצוב זקן שמגיעה עם מגוון ראשים - ראש גילוח לשיער ולזקן באורכים של 3 מ"מ עד 15 מ"מ, ראש חיתוך מיוחד לחיתוך זקן קצר באורכים של 0.5 מ"מ עד 3 מ"מ, סכין מדויקת 7 מ"מ לעיצוב הזקן, ראש גילוח להורדת שיער מהעורף וראש גילוח להורדת שיער מהאף והאוזניים. זמן עבודה 40 דקות אחרי טעינה מלאה. שלוש שנות אחריות מהיבואן הרשמי.
עכשיו בהנחה של 40%, במחיר של 180 ש"ח.
לרכישת המכונה

Babyliss E835E. תמונה מתוך LastPrice

מכונות במחיר של עד 400 ש"ח

Andis T-Edjer D-3 - לקיצוץ וטיפוח הזקן
מכונה המיועדת בעיקר לאלה שזקוקים לתחזוקה שוטפת לזקן שלהם. מכונה קלה מאוד ונוחה לאחיזה. מגיעה עם סכין במידה 0.1 מ"מ ועוד 4 מסרקים לעיצוב מדויק של הזקן באורכים של 1.5 מ"מ עד 10 מ"מ. למכונה מנוע רוטורי מהיר והיא מיוצרת בארה"ב. אחריות לשנתיים ע"י היבואן.
עכשיו בהנחה של 52%, במחיר של 286 ש"ח.
לרכישת המכונה

Andis T-Edjer. תמונה מתוך LastPrice

Philips QC5580 - מומלצת במיוחד
מכונת תספורת מצוינת שקיבלתי עליה המון המלצות. מתאימה במיוחד לתחזוקת קרחת ומגיעה עם ראש מסתובב ב-180 מעלות, כך שניתן לגלח בצורה נוחה מאוד את הראש מכל הזוויות. קלה ונוחה לאחיזה עם ידית ארגונומית. מגיעה עם 3 ראשי תספורת - ראש לגילוח חלק ומדויק בדרגה 0 עבור קרחת, ראש מתכוונן לחיתוך מדויק באורכים של 1 מ"מ - 3 מ"מ, וראש מתכוונן עם 14 דרגות אורך לחיתוך באורכים של 1 מ"מ - 15 מ"מ. ניתן לשטוף אותה בקלות במים.

הלהבים בעלי מנגנון השחזה עצמית. זמן עבודה של 60 דקות לאחר טעינה מלאה. מגיעה עם נרתיק, 3 ראשים ומברשת ניקוי. אחריות מלאה לשנתיים ע"י אלקטרה. עכשיו במבצע של 36% הנחה, במחיר של 289 ש"ח.
לרכישת המכונה

Philips QC5580. תמונה מתוך LastPrice

Panasonic ERGB80
מכונת תספורת All-in-one מצוינת שקיבלתי עליה כמה המלצות מחברים. מאפשרת תסרוקת וקיצוץ זקן במסרקי מידות של 0.5 מ"מ עד 20 מ"מ. מגיעה גם עם מסרק מיוחד עגול לקיצוץ באיזורים עדינים כמו בית שחי ומפשעה. יש לה גוזם פיאות לחיים נשלף ונוח. עיצוב ארגונומי ונוח במיוחד לאחיזה ולהבי טיטניום בטכנולוגיה יפנית. זמן עבודה של 50 דקות אחרי טעינה מלאה. שנתיים אחריות ע"י היבואן.
עכשיו במבצע של 30% הנחה, במחיר של 351 ש"ח.
לרכישת המכונה

Panasonic EGB801. תמונה מתוך LastPrice

Remington HC9100
מכונת תספורת פרימיום של רמינגטון בעיצוב רטרו מהמם (תודו שזה לא פחות חשוב) ובעלת רמת דיוק חיתוך גבוהה. מגיעה עם ידית כוונון נוחה לקיצוץ באורכים של 0.5 מ"מ עד 1.6 מ"מ ועוד סט מרשים של 11 מסרקים לאורכים שבין 1.5 מ"מ עד 25 מ"מ. סכין נשלפת לניקוי נוח ולשטיפה במים. עד 60 דקות עבודה לאחר טעינה מלאה. 5 שנות אחריות ע"י היבואן הרשמי. עכשיו במבצע במחיר של 398 ש"ח.
לרכישת המכונה

Remington HC9100. תמונה מתוך LastPrice

Panasonic ER1511
המכונה הזאת של פנסוניק מצטיינת בחיתוך מהיר באמצעות טכנולוגייה חדשנית ולהבים מקצועיים מצופי טיטניום. המכונה מציעה גובה חיתוך של 0.8 מ"מ עד 2 מ"מ ובנוסף מסרקי הגבהה של 3 מ"מ עד 4 מ"מ ו-6 מ"מ עד 9 מ"מ. המכונה נוחה לאחיזה ומגיעה עם נורית חיווי למצב הסוללה. מספיקה לעבודה של 70 דקות אחרי טעינה מלאה. שנה אחריות ע"י היבואן.
עכשיו בהנחה של של 20%, במחיר של 399 ש"ח.
לרכישת המכונה

Panasonic ER1511. תמונה מתוך LastPrice

מכונות במחיר של מעל ל-400 ש"ח

Valera 652.03
מכונת תספורת מקצועית בעיצוב שוויצרי עם מנוע חזק של 20,00 סל"ד. מגיעה עם סט של 5 מסרקים המאפשרים קיצוץ מדויק על פי הצרכים. בורר גובה במכונה מ-1.3 מ"מ עד 3, ומסרקים באורכים של 2 מ"מ עד 20 מ"מ. סכינים איכותיים עם יכולת השחזה עצמית. זמן עבודה של 60 דקות. שלוש שנות אחריות.
עכשיו בהנחה של 45%, במחיר של 440 ש"ח.
לרכישת המכונה

Valera 65203. תמונה מתוך LastPrice

Philips HC9450
מכונה איכותית של פיליפס עם צג דיגיטלי. 400 הגדרות אורך מ-1 מ"מ עד 42 מ"מ. מסרקים ממונעים שמאפשרים קיצוץ נוח ולהבי טיטניום איכותיים. ניתן לשמור בזכרון המכונה מצבי קיצוץ שמועדפים עליכם. למכונה יש מצב טורבו לחיתוך מהר וסוללה טעונה תספיק לכם ל-120 דקות עבודה.
מגיעה עם 3 מסרקים. שנתיים אחריות של אלקטרה. בקיצור - מפלצת.
עכשיו בהנחה של 12%, במחיר של 440 ש"ח.
לרכישת המכונה

Philips HC9450. תמונה מתוך LastPrice

Philips HC9490
ומאותה סדרה, הדגם היקר יותר של פיליפס. 400 הגדרות אורך לחיתוך, מ-0.5 מ"מ עד 42 מ"מ. תצוגה דיגיטלית וכוונון נוח של הלהבים. מצב טורבו לחיתוך מהיר. להבי טיטניום עם יכולת השחזה עצמית, ללא צורך בשימון והשחזה של הלהבים, מה שאומר שלא תצטרכו לעבוד קשה בתחזוקה שלה. זמן עבודה ארוך במיוחד של 180 דקות לסוללה טעונה. מגיעה עם נרתיק, מעמד טעינה ו-3 מסרקים. שנתיים אחריות ע"י היבואן הרשמי. עכשיו בהנחה של 28%, במחיר 578 ש"ח.
לרכישת המכונה

Philips HC9490. תמונה מתוך LastPrice

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

זמן ללמוד – 10 קורסים אונליין לבלוגרים מתחילים ומתקדמים

100 מוצרים מהממים לבית ולמטבח מעלי אקספרס