זמן ללמוד – 10 קורסים אונליין לבלוגרים מתחילים ומתקדמים

אז מה חיוני שתלמדו כדי להזניק את הבלוג שלכם קדימה?

זמן ללמוד איך להזניק את הבלוג שלכם קדימה. תמונה: Depositphotos

הסגר הביתי שנכפה על רבים מאיתנו בשל המצב, גורם לרבים לחפש תעסוקה שגם תעביר את הזמן וגם תהיה מועילה. זוכרים שתמיד רציתם ללמוד איך מודדים את הטראפיק כמו שצריך ומה כל נתון מלמד? נכון שתמיד רציתם לדעת איך לערוך תמונות כמו שצריך? הו, עכשיו זה ממש הזמן.

אם יש לכם בלוג או שתמיד חלמתם להקים אחד כדי להציג לעולם את הכשרון שלכם, עכשיו תוכלו לעשות את זה כמו שצריך בלי ללכת לקורס ארוך שידרוש מכם לצאת מהבית.

אז כדי לעזור לכם להקים את הבלוג או להשקיע בהתמקצעות בנושאים שיעזרו להזניק אותו קדימה, בחרתי את 10 הקורסים שיביאו לכם את התועלת הגדולה ביותר. כדי למצוא מתוך שלל הקורסים המוצעים ברשת את הטובים באמת שיספקו לכם כלים וידע בעלי ערך, חפרתי ונברתי בנבכי אתר Udemy, שהוא פלטפורמת הקורסים המובילה בעולם עם יותר מ-100,000 קורסים,

אז קדימה, לרשימת הקורסים הסופר מעניינים.

למי שלא מכיר, אתר יודמי מציע קורסים במגוון עצום של נושאים כמו ניהול, שיווק, עיצוב, פיתוח תוכנה, צילום וגם שלל קורסים בתחום הפיתוח האישי - קואצ'ינג, קריאת שפת גוף, פיתוח ביטחון עצמי, רייקי ועוד ועוד. בקרוב יעלו עוד המלצות על קורסים בנושאים נוספים מתוכו.

הכרת Wordpress והקמת בלוג (וגם: איך להטמיע באנרים בבלוג)

מדריך וורדפרס למתחילים
Wordpress for Beginners - Master Wordpress Quickly
וורדפרס היא פלטפורמת הקמת אתרי התוכן הפופולרית בעולם. היא מאפשרת לכל אחד, גם ללא ידע בפיתוח קוד, להקים את הבלוג שלו. יתרון משמעותי של וורדפרס טמון במגוון העצום של פלאג-אינים שמאפשרים לשלב באתר כל פיצ'ר שתרצו בצורה קלה ונוחה. אז נכון שאפשר לשכור מפתח שיבנה את הבלוג, אבל שליטה בוורדפרס תאפשר לכם לחסוך עלויות וגם לבצע שיפורים ולהוסיף פיצ'רים בעצמכם ככל שיעבור הזמן ותלמדו לעומק את צרכי המשתמשים.

הקורס הזה מציע 91 שיעורים באורך כולל של יותר משמונה וחצי שעות והוא ילמד אתכם צעד אחרי צעד איך מתקינים וורדפרס ואיך משתמשים במערכת כדי להקים ולטפל באופן שוטף בבלוג. לקורס הזה נרשמו כמעט 50,000 סטודנטים והוא זוכה לציונים גבוהים וביקורות משבחות.
לדף המידע על הקורס ולרישום

עוד קורס בנושא: The Complete WordPress Website Business Course

והקורס הזה גם ילמד אתכם איך להטמיע את Google Adsense ולהרוויח כסף מפרסום בבלוג שלכם:
WordPress for Beginners 2020 + Google AdSense Implementation

עיצוב גרפי (פוטושופ) ועריכת סרטוני וידאו (פרימייר)

מדריך לשימוש באדובי פוטושופ
Adobe Photoshop CC – Essentials Training Course
היכולת לטפל בתמונות ובשלל העיצובים באתר יכולה להיות נכס עצום גם בזמן הבנייה של הבלוג ובעיקר בטיפול השוטף בתוכן שאתם יוצרים. לכן, חשוב שתרכשו יכולות, לפחות בסיסיות, בשימוש בפוטושופ. כך לא תזדקקו לשירותיו של מעצב בהמון משימות שוטפות ותחסכו זמן וכסף. בקורס הזה, המציע 88 שיעורים באורך כולל של כמעט עשר שעות, תלמדו מהבסיס את יכולות התוכנה הכי פופולרית בתחום העיצוב ותוכלו לתרגל בכל שיעור משימות של עיבוד תמונה, הוספת אפקטים, טיפוגרפיה ועוד. דרישות סף: תוכנת אדובי פוטושופ בגרסת CC.
לדף המידע על הקורס ולרישום

עוד קורס בנושא: Ultimate Photoshop Training: From Beginner to Pro

מדריך לעריכת סרטונים באדובי פרימייר
Premiere Pro CC for Beginners: Video Editing in Premiere
כולנו רוצים להעלות יותר סרטונים, לערוך אותם כמו המקצוענים ביו-טיוב ולהקים ערוץ שכל כולו סרטונים. אז איך עושים את זה? בקורס הזה, שהוא אחד מהנמכרים באתר (מעל 150,000 רשומים) וכולל שיעורים באורך כולל של 12 שעות, תלמדו איך עורכים סרטונים גם מתמונות וגם מקטעי וידאו שצילמתם, איך שומרים את הסרטון כך שיתאים לפלטפורמה שאתם רוצים להעלות אליה את הוידאו, איך להוסיף טקסט, איך להשתמש באפקטים בתוך הסרטון, איך להגדיר נכון את הסרטון וגם איך לטפל בצבעוניות ובאור. דרישות סף: תכנת Adobe Premiere Pro.
לדף המידע על הקורס ולרישום

SEO - איך ימצאו את הבלוג שלכם בגוגל

המדריך המלא ל-SEO כולל מיקוד באתרי וורדפרס
SEO 2020: Complete SEO Training + SEO for WordPress Websites
קורס מקיף של מעל למאה הרצאות באורך כולל של יותר מ-8 שעות, שילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על הנושאים שיש לטפל בהם כדי שהאתר שלכם ימוקם גבוה בגוגל. מה צריך לשפר באתר ובחווית המשתמש הכוללת, באילו כלים אפשר להשתמש, איך בוחרים את המילים וביטויי החיפוש בהם רוצים להתמקד, ועוד המון מידע חשוב למי שרוצה להגיע לדירוגים גבוהים עבור האתר שלו.

לקורס נרשמו כבר מעל ל-50,000 סטודנטים והוא מתעדכן כל הזמן בשיטות ונתונים חדשים. דרישות סף: כדאי שיהיה לכם כבר אתר וורדפרס פעיל כדי לתרגל את הנושאים השונים בקורס ולהשתמש בכלים שעליהם מלמד המדריך.
לדף המידע על הקורס ולרישום

עוד קורס בנושא: המדריך המלא ל-SEO עבור אתר Wordpress, כולל שיטות למחקר מילים מוצלח

Analytics - איך לקרוא נתונים ולהבין אותם

גוגל אנליטיקס למתחילים
Google Analytics for Beginners
הקורס הזה, המציע 30 שיעורים באורך כולל של יותר משעתיים, ילמד אתכם את היסודות של גוגל אנליטיקס - המערכת שמנטרת את הטראפיק שלכם ויכולה ללמד אתכם המון על הבלוג ועל הרגלי הגלישה של המשתמשים. תלמדו בו מושגי יסוד, איך מקימים ומגדירים חשבון לאתר שלכם, ואיך תוכלו להבין את התנועה באתר שלכם באמצעות הכלים השונים שמספקת הפלטפורמה. לא נדרש ידע מוקדם עבור הקורס הזה, אליו נרשמו יותר מעשרים אלף סטודנטים.
לדף המידע על הקורס ולרישום

עוד קורס בנושא: Ultimate Google Analytics course + 50 practical examples

גוגל אנליטיקס למתקדמים
Advanced Google Analytics course + 77 practical questions
הקורס הזה ילמד אתכם איך לבצע קוסטומיזציות בחשבון האנליטיקס שלכם ולהתאים את הדו"חות והמימדים השונים לצרכים שלכם. תלמדו איך ולמה להגדיר איוונטים שונים במערכת, ובנוסף תכירו לעומק את נושא ה-Attribution - איך משייכים נכון את הפעולות באתר שלכם למקור ההגעה. הקורס מציע 45 שיעורים באורך כולל של כמעט ארבע שעות. דרישות סף: היכרות בסיסית עם גוגל אנליטיקס ועם המושגים השונים בה.
לדף המידע על הקורס ולרישום

עוד קורס בנושא: Google Analytics Masterclass, From Beginner To Expert in 2020

איך בונים דאשבורדים ומנתחים נתונים בדאטה סטודיו
Google Analytics Reports and Dashboards with Data Studio
אז איך עושים סדר ומפיקים תובנות מכל הנתונים שנצברים בחשבון האנליטיקס שלכם? בדאטה סטודיו תוכלו לבנות דאשבורדים מותאמים בדיוק לצרכים שלכם, בהם תוכלו לראות נתונים חשובים, לזהות טרנדים ולעקוב אחרי דפוסי השימוש של המשתמשים בבלוג שלכם. תוכלו גם להקים דאשבורדים ייעודיים לפרוייקטים מסוימים או עבור לקוחות שעובדים אתכם. בקורס הזה, המציע 70 שיעורים באורך כולל של יותר משלוש וחצי שעות, תלמדו איך לחבר את חשבון האנליטיקס שלכם לדאטה סטודיו, איך לבנות דאשבורדים אינטראקטיביים, להציג טבלאות וגרפים מסוגים שונים, ליצור פילטרים ועוד.
לדף המידע על הקורס ולרישום

עוד קורס בנושא: Build Insightful Dashboards with Google Data Studio

Tag Manager - מה זה ואיך משתמשים בזה

המדריך השלם ל-Google Tag Manager
The Ultimate Google Tag Manager (GTM) Bootcamp 2020
השליטה בהטמעת טאגים באתר חיונית בהיבטים רבים של התפתחות הבלוג. איך למשל שותלים פיקסל לצרכי רימרקטינג ואיך מודדים נכון כל פעילות באתר שלכם ומוודאים שהכל מדווח לגוגל אנליטיקס? הקורס המקיף הזה ילמד אתכם איך משתמשים בגוגל טאג מנג'ר כדי לעשות את כל אלה ועוד, וזאת ללא צורך בסיוע של מפתח. הקורס מציע 67 שיעורי וידאו באורך כולל של יותר משלוש וחצי שעות, ושם דגש מיוחד על תרגול בפועל, כדי שתוכלו ליישם את כל הידע באתר שלכם. דרישות סף: היכרות בסיסית עם גוגל אנליטיקס.
לדף המידע על הקורס ורישום

עוד קורס בנושא: Google Tag Manager - From Zero to Hero (דורש ידע בסיסי ב-HTML)

שיווק דיגיטלי - איך תביאו טראפיק לבלוג

המדריך השלם לגוגל אדס
Ultimate Google Ads Training 2020: Profit with Pay Per Click
איך מביאים טראפיק לבלוג? אחת השיטות היא לקדם אותו בפרסום ממומן בגוגל (בנוסף לקידום באמצעות SEO, אותו הזכרתי קודם לכן). הקורס המקיף הזה מציע 137 שיעורים באורך כולל של יותר מעשרים וחמש שעות ובמהלכו תלמדו איך מקימים חשבון אדוורדס, איך בוחרים את מילות החיפוש ומעלים קמפיין, איך עושים רימרקטינג בצורה נכונה, איך מבצעים A/B טסטינג למודעות שלכם ואיך מנתחים את הנתונים כדי לבצע אופטימיזציה לקמפיין. לקורס הזה נרשמו מעל ל-130,000 סטודנטים והוא זוכה לביקורות מצוינות וציונים גבוהים.
לדף המידע על הקורס ולרישום

עוד קורס בנושא: The Complete Google Ads Masterclass

המדריך השלם לשיווק בפייסבוק
Facebook Ads & Facebook Marketing MASTERY 2020
איך תקדמו נכון את התכנים שלכם בפייסבוק, איך להשתמש בטכניקות המתאימות וביכולות הטירגוט המתקדמות של הפלטפורמה כדי להגיע לקהלים שמתאימים לכם, איך משתמשים נכון בפייסבוק פיקסל, איך מקימים קמפיין ומבצעים אופטימיזציה שוטפת ואילו סוגי מודעות ממומנות יש. כל אלה ועוד מועברים בקורס המקיף הזה, שמציע 100 הרצאות באורך כולל של כמעט עשר שעות. הקורס מתאים למתחילים ומספק ליווי צעד אחר צעד לכל רכיב במערכת. חלק ייעודי בקורס מוקדש ל-Facebook Audience Insights.
לדף המידע על הקורס ולרישום

עוד קורס בנושא: Facebook Marketing & Facebook Ads Masterclass 2020

איך תנהלו את הזמן שלכם נכון

להפוך לפרודוקטיביים ומאושרים יותר תוך 30 יום
The 30 Day Challenge to a More Productive and Much Happier You
קרייג הרון, פרופסור למנהל עסקים ויזם, מציע שיטה של 30 יום לבניית הרגלי עבודה אפקטיביים שתהפוך אתכם ליעילים ופרודוקטיביים יותר, באמצעות תרגולים יומיים שיעזרו לכם להתמודד עם הסחות דעת וחוסר מיקוד, ויסייעו לכם להגשים את עצמכם ולהפוך מאושרים יותר. הקורס, אליו נרשמו יותר מ-20,000 סטודנטים, זכה לציוני שביעות רצון גבוהים. הוא מציע 34 שיעורי וידאו באורך של יותר מ-3 שעות.
לדף המידע על הקורס ולרישום

עוד קורס בנושא: המדריך לטיפול בדחיינות - איך תפסיקו להיות דחיינים תוך 7 ימים

מעוניינים בקורס בנושא אחר? תבדקו פה ותמצאו קורס שמתאים לכם

ומה מנשנשים כשלומדים?

לא חשבתם שאשאיר אתכם בלי מתכון למשהו טעים, נכון? הדחף לנשנש משהו כשאתם בבית, בזמן הלמידה וגם כשלא, מחייב למצוא פתרונות נשנוש טעימים, בריאים וקלים להכנה.
אז קבלו מתכון קל ופשוט לקרקרים בריאים מקמח כוסמין מלא עם הפתעה קראנצ'ית!

קרקרים מקמח כוסמין עם הפתעה קראנצ'ית לנשנוש בזמן הלימוד

קטגוריות:

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המדריך המלא לאביזרי פילאטיס

מסתפרים בבית – 10 מכונות תספורת מומלצות