פלנצ'ה ביתית חשמלית לגריל מושלם

על האש בבית בעזרת פלנצ'ה חשמלית

הדבר הראשון שאמרו לי הדיירים שקניתי מהם את הדירה, לפני 12 שנים, זה "אסור לעשות פה על האש במרפסות". אני זוכרת שהייתי בשוק - לא יכולתם להגיד לי קודם? הרי בבית של ההורים התרגלנו לעשות על האש כל שבת, וכבר פנטזתי על ארוחת חברים עם פיתות שרופות ובצלים חרוכים, עוף שחום ומלא דברים טעימים שמדיפים ריח של פחמים.

כמובן שיישרתי קו עם החלטת הדיירים בבניין ואת ארוחות על האש המשכתי לאכול רוב הזמן אצל ההורים.

ואז, בתחילת השבוע, סיפרו לי על פלנצ'ה חשמלית של סוליס שבזכותה אפשר להכין ארוחת גריל מושלמת. אני מודה שהייתי סקפטית כשראיתי את המכשיר הזה בפעם הראשונה, ובכלל כשקראתי על היכולות שלו - אוקי, גריל פסים, יש לי את זה על מחבת, אבל אז השתמשתי בו וגיליתי שמדובר במכשיר לא פחות ממדהים.

תראו כמה אוכל ועוד יש מקום לעוד

קודם כל כי הוא מספיק גדול כדי להכין ארוחה משפחתית בפעם אחת ולא בכמה נגלות. מכירים את זה שאתם מכינים נגלה של עוף ואז אין מקום לעוד וכולם כבר אוכלים ועד שמגיעה הנגלה השנייה לאף אחד אין סבלנות או שחצי כבר אכלו והלכו? אז פה זה לא קורה כי יש הרבה מקום. ומצד שני - הפלנצ'ה לא תופסת מקום ענק על השיש כשהיא בשימוש. איך זה? פשוט ניצול מקסימלי של הפלטות.

תחשבו שבשביל להכין כמות כזאת הייתם צריכים 4 מחבתות על הגז ולרוב כל המחבתות גם לא באמת נכנסות בכיריים ואז להבה אחת קטנה ואחת בינונית ולכו תשלטו בכולן.

שנית, אפשר לצלות בפנים, באותו הזמן, גם בצלים ופטריות, חביתה וירקות חתוכים, בשר ופרוסות חצילים. בעצם, צד אחד של המכשיר הוא פלטה חלקה שבה מכינים כל דבר שהייתם מכינים על מחבת רק שכאן, בגלל שמדובר בפלטה ישרה, יש מגע יותר טוב עם הברזל החם כי אין שוליים שעולים למעלה. בצד השני ישנה פלטה עם פסי גריל שם אפשר לצלות בשר ועוף, עגבניות חתוכות ובצלים שלמים. הפסים יוצרים חריכה שהיא הכי על האש רק בלי הפחמים והבלאגן.

ועוד בונוס מעולה - הפלטות מתנקות ממש ממש בקלות. פשוט שולפים אותן החוצה, שוטפים בסבון ומים (אפשר גם במדיח) וזהו. בזכות היותן נון סטיק האוכל גם לא נדבק אליהן ויש בקופסה אפילו מרית עם פסים מיוחדים לניקוי החריצים של פלטת הגריל.

בקיצור, מכשיר סופר סופר מומלץ שאפשר לעשות איתו על האש בכל מקום שיש לכם תקע חשמלי.

את כל זה הכנתי בנגלה אחת עם המכשיר (טוב, לא כולל החומוס)

אה רגע! קבלו עוד כמה בונוסים:
- לכל פלטה יש ווסת טמפרטורה עצמאי כך שאפשר לכוון שבצד ימין יהיה חום גבוה במידה וצולים משהו שזקוק לצריבה חזקה ובצד שני ניתן לכוון חום נמוך יותר במידה ורוצים לשמור על החום של הבצלים או לצרוב לאט יותר.
- למכשיר יש מגן נתזים (מתפרק וניתן לשטיפה בקלות) שלא הבנתי את גאוניותו עד שלא השתמשתי במכשיר. באמת סופר פרקטי. קחו למשל את הארוחה שהכנתי, אחרי שצרבתי את הבצל הזזתי אותו לחלק האחורי כדי לפנות מקום מקדימה לפרגיות והבצל לא נפל החוצה בזכות המגנים.
- עוצמת המכשיר היא 2200 וואט מה שאומר שאפשר להגיע לצריבה מאוד חזקה שמדמה על האש.
- במרכז המכשיר, למטה, תמצאו גם מגירת ניקוז לנוזלים או שומנים שניתן לשלוף ולנקות בקלות כך שלא תאכלו אוכל ששחה בשמן כי כל הנוזלים האלה יתנקזו למגירה.

לקח 15 דקות להכין את הארוחה כולל טיגון הבצל

כמה עולה הפלנצ'ה

הו, שאלה מעולה :) פניתי לחברה שמוכרת את המכשיר וביקשתי הנחה מיוחדת בשבילנו וקיבלנו.

המחיר של הפלנצ'ה בלאסטפרייס הוא 1,390 ש"ח ועם קוד הקופון yoolp היא תעלה לכם רק 1,129 ש"ח! מדובר על הנחה של כמעט 300 שקלים.

מחכה בקוצר רוח לשמוע מה הכנתם עם הפלנצ'ה ואל תדלגו על הכנה של בצל מקורמל. זה חלום וצריך בשביל זה רק כף שמן זית ומעט מלח. זהו.

לפרטים וקנייה (ואל תשכחו להשתמש בקוד הקופון yoolp לקבלת ההנחה).

אל תפספסו

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המכירה המטורפת של השנה חוזרת! מבצעי שופינג IL על מכשירי חשמל למטבח ולבית

12 מוצרים שווים למטבח במבצעי בלאק פריידי