פלסטר הפלא וערכת עזרה ראשונה שאתם חייבים בבית

פלסטר הפלא

אם יש משהו שאני אוהבת לקרוא, לבדוק ולחקור לגביו, אחרי תחום הקולינריה, זה כל תחום הרפואה. תנו לי לצפות במשך שעות בסרטונים על תגליות חדשות, תסמינים שלא הכרתי ועניינים גנטיים ואני מרותקת כאילו צפיתי הרגע בסרט מתח.

אז הפעם החלטתי להמליץ לכם על 2 מוצרים מעולים שאתם חייבים בבית. כאלה שתמיד כדאי שיהיו בהישג יד ושאפשר לקנות דרך האינטרנט במשלוח עד הבית. והשגתי לכם גם קופון הנחה שווה - פרטים בהמשך הכתבה

המוצר הראשון הוא פלסטר הפלא (חכו חכו למטה שמתי לכם קוד קופון עם הנחה). זה פלסטר פטנט שאני מודה שלא לגמרי הבנתי את הגאונות שלו עד שלא ניסיתי אותו. מדובר בעצם ביריעה ארוכה, שנחתכת בקלות על ידי תלישה, ואפשר לכרוך סביב כל איבר שנפצע. מה שמדהים בו, זה שבמגע הראשוני איתו לא מבינים איך הוא נדבק לגוף או איך הוא נסגר בכלל, אבל ברגע שקצת מותחים אותו נוצר מעין דבק עדין שכמעט ולא מורגש אבל עושה עבודה מדהימה.

הכי פלא

ועזבו שהוא נדבק בלי בעיה ולא נופל כל שנייה כמו פלסטר רגיל, הוא גם יורד בשנייה בלי להשאיר סימני דבק או לתלוש שערות קטנות מהגוף.

איך זה עובד בפועל? נגיד ונחתכתם מסכין באצבע (חמסה חמסה שום בצל שלא יקרה לכם), במקום לשים פלסטר קטנצ'יק שלא מכסה את אזור הפצע וגם נופל בכל תזוזה של היד, תולשים את אורך הפלסטר שרוצים מהגליל, כורכים סביב האצבע וזהו. זה משמש ממש כמו חבישה. בקיצור, גאונות של ממש.

בחבילה הזאת שכאן יש 5 מטר אורך שזה אומר המון פלסטרים שייחסכו לכם. פה אפשר לרכוש את פלסטר הפלא (אל תשכחו להשתמש בעמוד הקנייה בקופון ההנחה YOOO שהשגתי לכם).

המוצר השני הוא לא ממש מוצר יחיד אלא ערכה – ערכת עזרה ראשונה שנועדה לתת מענה ראשוני לפציעות וחבלות והיא מתאימה לבית, לרכב, למשרדים קטנים ולכל מקום שיש בו אנשים.

ערכת עזרה ראשונה

הערכה מגיעה בתיק נשיאה והיא כוללת סד לקיבוע במקרה של חשש לשבר, 2 משולשים וסיכת בטחון להחזקת היד במקרה ויש חבלה וחשש לנקע או שבר על מנת שהיד לא תזוז יותר מדי עד לטיפול ולבדיקת הרופא, תחבושת אישית, פד גזה סטרילי, חוסם עורקים, תחבושות, מספריים מיוחדים לחיתוך פדים ותחבושות, שקית קירור, פד מיוחד לכוויות, פולידין נוזלי כשיש חשש לזיהום, פד גזה ספוג אלכוהול לחיטוי, כפפות חד פעמיות ועוד.

ניתן גם להוסיף לערכה ג'ל מיוחד לטיפול בכוויות ואת פלסטר הפלא שאני ממש ממליצה עליו בחום.
לרכישת ערכת עזרה ראשונה (כבר סיפרתי לכם שהשגתי קופון הנחה? פשוט תכניסו בעמוד הקנייה את המילה YOOO ותקבלו הנחה)

איפה קונים

גם את פלסטר הפלא וגם את ערכת העזרה הראשונה ניתן לרכוש באתר s-medic המצוין, שישלחו לכם במהירות את המוצר. וכמו שכבר כתבתי למעלה, השגתי לכם גם קופון הנחה מיוחד על שני המוצרים האלה - בעמוד הרכישה אתם מקישים את קוד הקופון YOOO (באותיות גדולות) ומקבלים הנחה מיוחדת של 10%!
לרכישת פלסטר הפלא
לרכישת ערכת עזרה ראשונה

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דובוני גומי ביתיים

תבניות להכנת דובוני גומי בבית (וגם חיות אחרות)

מארגנים את המטבח – האביזרים שיסדרו לכם את המטבח