חבילת מוצרי חשמל מומלצים שאתם חייבים בבית בהנחה מטורפת! כולל מלא מתנות

חבילת מוצרי חשמל מומלצים לבית

המון אנשים מבקשים המלצות על מוצרי חשמל מעולים לבית ולמטבח. אז אחרי שהעליתי לכאן את המדריך לבחירת מיקסר מומלץ ואת המדריך לבחירת מעבדי מזון, החלטתי להכין לכם המלצה על חבילת מוצרים מלאה לאבזור הבית, שמתאימה במיוחד למי שצריך לאבזר דירה מהתחלה (למשל מי שמתחתן או עובר דירה).

הדגש בבחירה היה על מוצרים טובים ויעילים ופחות על מותגים יקרים יותר, כדי שתוכלו להגיע להרכב חבילה במחיר משתלם ועדיין לקבל מענה לכל הצרכים.

שימו לב - הכתבה לא מתיימרת להקיף כל צורך ספציפי שיש בבית, וכמובן שיכול להיות שאת חלק מהמכשירים יש לכם כבר ואתם לא זקוקים לכולם, לכן אתם יכולים לבנות לעצמכם הרכבים מתאימים של מכשירים בהתאם לצורך ולשנות את הרכב החבילה.

והכי חשוב - אחרי שהרכבתי את החבילה פניתי ליבואנית מכשירי החשמל ניופאן כדי שתיתן לכם את החבילה המטורפת הזאת, שיש בה 12 מוצרים מומלצים, בהנחה שווה ועם מלא מתנות ובנוסף למתנות תקבלו גם קופון של 1,000 ש"ח הנחה! פרטים בהמשך הכתבה.

אז איך זה עובד? אתם בעצם משלמים על המוצרים האלה:

ואתם מקבלים במתנה את המוצרים האלה:

אילו מכשירי חשמל חשוב שיהיו בבית ולמה נבחרו המכשירים האלה

  • מקרר - חשוב שיהיה נוח, בתצורה של המקררים המודרניים כשהמקפיא למטה ודלתות המקרר הרגילות למעלה. 4 דלתות עדיפות למי שאוהב חלוקה נוחה של פריטים.
  • תנור - ככל הנראה המכשיר שתשתמשו בו הכי הרבה אחרי מקרר. חשוב שיהיה נוח, עם פיזור חום נכון ועדיף כזה עם טיימר שאפשר לכוון מראש.
  • כיריים - חשוב שיהיו איכותיות, עם 4 להבות לפחות וקלות לניקוי.
  • מכשיר ברביקיו גריל - תוספת די חדשה למטבח שלי, אבל כזאת שמשדרגת את יכולת הצלייה הביתית ללא שמן, במינימום מאמץ וללא ריחות טיגון בבית. מומלץ גם למי ששומר על המשקל וגם למי מכם שרוצה להכין ארוחות מהירות שמרגישות ממש כמו ברביקיו בחוץ.
  • טוסטר אובן שהוא האלטרנטיבה הקטנה והקומפקטית לתנור. אצלי הוא בשימוש לחימום פיתות, שניצלים, תפוחי אדמה וכו.
  • טוסטר גריל - כי חייבים להכין טוסט שווה בבוקר או בערב.
  • קומקום חשמלי - כולם מאוד דומים ביכולות, אז כדאי שייראה יפה על השיש :-)
  • בלנדר מוט - מכשיר חובה למי שמכין מחיות (לתינוקות למשל), רטבים, שייקים, קיצוץ בצל או אגוזים וכמובן לטחינת מרקים.

וחוץ ממכשירים למטבח, חשוב שתהיה בבית גם מכונת כביסה (שימו לב לבחור מכונה שיכולה להתמודד עם כמות הכביסה שאתם מעוניינים לכבס בדרך כלל), מייבש כביסה למי שצריך או מסך טלוויזיה מפנק שכיף לרבוץ מולו בערב.

מה תקבלו בחבילה של ניופאן?

6 מוצרים - מקרר האייר 4 דלתות זכוכית לבנה, מסך טלוויזיה 65 אינץ' האייר, תנור אפייה בנוי דלונגי, מכונת כביסה אינדסיט, כיריים בנויים דלונגי, ברביקיו טורבו אייר גריל סמוראי.

ועוד 6 מוצרים במתנה - מגהץ קיטור טפאל, בלנדר מוט סמוראי, טוסטר אובן קראון, סט קומקום ומצנם מעוצבים סמוראי, טוסטר גריל נירוסטה קראון וגם אוזניות אלחוטיות טושיבה.

שימו לב - אם יש לכם שאלות לגבי החבילה או אם אתם רוצים לשלם בטלפון במקום באתר, אתם יכולים להתקשר לנורית שרוני מניופאן בטלפון - 0547979768 והיא תוכל לסייע לכם להשלים את העסקה או לעזור בשינוי של החבילה.

כל החבילה (סה"כ 12 מוצרים) עולה עכשיו במיוחד עבורנו, במחיר מבצע מיוחד, 11,490 ש"ח. על המחיר הזה זה יש לכם עוד 1,000 ש"ח הנחה עם הקופון 5656 + משלוח חינם עד הבית. ניתן לחלק לעד 24 תשלומים.

לפרטים ורכישה (ואל תשכחו להשתמש בקופון 5656 לקבלת ההנחה)

לא צריכים טלוויזיה?

יש עוד אופציה לחבילה במיוחד בשבילכם שכוללת מייבש כביסה ומעבד מזון מג'ימיקס במקום טלוויזיה -
7 מוצרים - מקרר האייר 4 דלתות זכוכית לבנה, מייבש כביסה 8 ק"ג האייר, מעבד מזון מג'ימיקס, תנור אפייה בנוי דלונגי, מכונת כביסה אינדסיט, כיריים בנויים דלונגי, ברביקיו טורבו אייר גריל סמוראי.

ועוד 6 מוצרים במתנה - מגהץ קיטור טפאל, בלנדר מוט סמוראי, טוסטר אובן קראון, סט קומקום ומצנם מעוצבים סמוראי, טוסטר גריל נירוסטה קראון וגם אוזניות אלחוטיות טושיבה.

כל החבילה (סה"כ 13 מוצרים) במחיר מבצע מיוחד של 11,490 ש"ח. על המחיר הזה זה יש לכם עוד 1,000 ש"ח הנחה עם הקופון 5656 + משלוח חינם עד הבית. ניתן לחלק לעד 24 תשלומים.

לפרטים ורכישה (ואל תשכחו להשתמש בקופון 5656 לקבלת ההנחה).

אל תפספסו

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכשיר להכנת וופל בלגי מתוק וגם מלוח!

תבניות מושלמות לארטיקים ביתיים

ארטיקים ביתיים. צילום: רחלי קרוט