יומן הטיול שלי – פעילות מושלמת לנסיעה לחו"ל עם הילדים

יום הטיול שלי לחו"ל של שרון גולן

את שרון גולן, בעלת האתר Finger Food, אני מכירה בעיקר מרחוק. כבר תקופה ארוכה שאני שומעת על המתכונים שלה ועל החנות הוירטואלית שהיא הקימה, שם היא מוכרת מוצרי העשרה שונים הנוגעים לעולם הילדים.

אחד מהם, שנחשפתי אליו לפני כמה חודשים, הוא יומן הטיול שלי לילדים. בעצם, מדובר במעין חוברת, עם 54 עמודים, המייצרת זמן פעילות לילדים בזמן הטיול בחו"ל וגם בהכנות לטיסה (יש גם קוד קופון להנחה שווה, תמשיכו לקרוא).

תמצאו בו מקום לשים תמונה של הילד ומה הוא מקווה לראות בטיול, רשימת פריטים לאריזה (מצוין כדי להנחיל עקרונות אריזה נכונה לפני הטיול), מקום לתעד את החוויות גם באמצעות ציורים וגם בכתב (למי מהילדים שכבר כותב או על ידי מישהו מבוגר), שלל משחקים שיעסיקו אותו בזמן הנסיעות או בבית המלון (ואפילו בתוך נמל התעופה בזמן שמחכים לטיסה), הזדמנות ללמוד מילים חדשות בשפה המקומית, מנהגי ומאכלי האזור בו מטיילים, וגם מקום לשמור תמונות, כרטיסים וזכרונות מהטיול כך שבסופו יישאר לכם יומן למזכרת שישמר את הבילוי והזכרנות המשפחתיים ועל הדרך תרוויחו זמן איכות עם הילדים וגם... בואו נודה, קצת שקט.

משמרים זכרונות ומפעילים את הילדים

זוכרים שלפני שנים טסתם לטיול בר מצווה או לטיול עם ההורים ואתם לא זוכרים הרבה ממנו? אז הנה הזדמנות שזה לא יקרה לילדים שלכם. אני רק מדמיינת איזה מדהים זה יכול היה להיות לו היה לי יומן כזה מהטיולים שלי בחו"ל כשהייתה קטנה.

היומן מגיע עם כריכה רכה, עטופה בלמינציה, כך שהכריכה לא נקרעת ומתבלה בקלות ואפשר גם לשים אותו בתיק של הילדים והיא לא תכביד עליהם במשקל.

לגמרי אחד הרעיונות הטובים שנתקלתי בהם. כזה שהוא גם חינוכי, גם משמר זכרונות וגם מייצר זמן פעילות של הילדים עם עצמם ועם המשפחה.

אה אה! ואיך שכחתי, כמובן שפניתי לשרון וביקשתי ממנה לסדר לכם קופון הנחה והיא הסכימה בשמחה. אז קבלו – רק לגולשים של האתר תינתן 15% הנחה על היומן (ואפשר גם לרכוש מארז משפחתי של 2, 3, 4 או 5 יומנים במידה ויש כמה ילדים  – וגם עליהם תינתן ההנחה).

הכריכה הרכה והמשקל הנמוך נהדרים לנשיאה בתיק של הילדים

הנחה במיוחד בשבילכם

כדי לקבל את ההנחה השווה השתמשו בקוד הקופון yooo בעמוד הרכישה באתר של שרון (שימו לב שיש ללחוץ על הקישור "יש לך קופון?" בראש עמוד הרכישה ולהכניס את המילה yooo. לא ניתן להשתמש בקופון יחד עם קופונים נוספים).

איפה רוכשים? הנה הלינקים (ההנחה תקפה למשך שבועיים אז אל תתמהמהו):
לרכישת היומן
לרכישת מארזים משפחתיים של כמה יומנים לילדים:
מארז 2 יומנים, מארז 3 יומנים, מארז 4 יומנים, מארז 5 יומנים

היומן מתאים לגילאי 3 עד 10.

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

10 המוצרים הכי מומלצים של SABON

מכינים ארוחת עשר לילדים? אתם חייבים להוסיף להם את החידות המתגרדות