כזה עוד לא ראיתם – מעמד ארנב לעוגה

מעמד לעוגה ארנב

יו יו יו! קראתי בקול (רם מדי) כשפתחתי הבוקר את החבילה שהגיעה בדואר. רק 10 ימים אחרי שהזמנתי וכבר הארנב המושלם הזה קפץ מהקופסה והפך את היום שלי לשמח בהרבה.

ואגב, זה רק אצלי או שהחבילות מאלי אקספרס מגיעות ממש מהר לאחרונה? לרוב לוקח עד שבועיים וזה כבר כאן. שזה שדרוג רציני לעומת החודשיים שהיו קודם.

אבל רגע, ארנב.

מצאתי אותו כששוב חיפשתי מעמד לעוגה, שזה אחד הדברים שאני מחפשת הכי הרבה. גם כי אני מכינה, מגישה ומצלמת הרבה עוגות וגם כי באמת שחסר פה בארץ מעמדים מיוחדים.

זאת אומרת, אפשר כמובן למצוא אבל לרוב הם יהיו די קלאסיים.

אבל לא זה.

הוא מיוחד, גורם לאנשים לדבר עליו, מושלם כמתנה לעצמכם או למישהו שאתם אוהבים והוא נהדר לא רק כמעמד לעוגה אלא גם כמעמד לעציץ או לקערה עם סוכריות (תעטפו יפה ויש לכם מתנה של הלייף). כי בנינו, הכי חבל לאחסן אותו בארון ולהוציא רק כשאתם מכינים עוגה. הוא לגמרי יכול לשמש גם כפריט עיצובי בסלון או במטבח.

תראו כמה זה יפה גם כפריט עיצובי על השולחן עם עציץ קטן מעל

לגבי הגודל - הקוטר שלו למעלה הוא 22 ס"מ שזה אומר שהוא מתאים לעוגות בקוטר 20, שזה הקוטר המועדף עלי לעוגות והוא עשוי מקרמיקה.

אני יודעת שתשאלו אז מקדימה - הצלחת למעלה אכן מחוברת לארנב למטה כך שזה לא מתנדנד או יכול להתנתק.

ואפשר כמובן להגיש מעל עוגה (הנה המתכון של הטארט הזה) או כל אוכל אחר כמו קיש למשל

עוד בונוס נהדר זה שהמוכר, דרכו הזמנתי, לא רק עוטף את המעמד בקלקר וקופסה אלא גם שם מעין משולשי פלסטיק בפינות של הקופסה כדי שהיא לא תמעך והמעמד לא ישבר. יופי של מחשבה והשקעה.

הנה, פה אפשר לרכוש את המעמד הזה. ואגב, תקלטו כמה זה זול. לא יאמן.

קטגוריות:

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נעלי בית חד קרן

נעלי בית לחורף חד קרן (Unicorn)

10 המוצרים הכי מומלצים של SABON