מכינים ארוחת עשר לילדים? אתם חייבים להוסיף להם את החידות המתגרדות

כרטיסיות מתגרדות

כמישהי שמסתכלת על עולם משחקי הילדים מצד, וככזאת שחוותה והתרגשה מהם בשנות ה-80 בעצמה (כן, אני מעט זקנה), לא פעם אני תוהה האם יוצרי המשחק חשבו על הערך שלו עבור הילדים, האם נעשתה מספיק מחשבה על התוכן ועל המסרים שהמשחק מעביר. בכל זאת, מדובר בזמן יקר שהילדים מעבירים מול המשחק, הסרטון או הטקסט שמגיע אליהם.

אל סאגת המשחקים מתווסף אחד הנושאים שהכי חשובים לי אישית, ארוחות הילדים. להפתעתי, בשנים האחרונות, ובעקבות מגוון קופסאות האוכל המדהים ומגמת הבריאות והתזונה הנכונה, יותר ויותר הורים שולחים את הילדים שלהם עם קופסת אוכל שלא הייתה מביישת יצירת אמנות במוזיאון הילדים.

סנדביצ'ים בצורות, ירקות בצורת פרחים, מאפינס עם עיניים וחביתה עם מזלג קטן וצבעוני. אז נכון, ככל שהילדים גדלים כך נעלמת הקופסה שהופכת לשקית עם כריך אבל הרעיון נשאר זהה – ארוחת עשר שמהווה הפסקה קטנה ביום הלימודים.

מסר קטן מהבית עם ערך מוסף (קופסת האוכל כאן בתמונה היא של Yoopi)

בדיוק אל הרגע הזה כיוונה הדס אופיר, אמא ל-3 ילדים שבחופשת הלידה עם הילד השלישי החליטה לעזוב את עבודתה בהייטק וליצור כרטיסיות של תשומת לב חיובית לילדים – מסר מעצים, משמח ומחבק מהבית. אל המסר הזה, שנכתב על כרטיסייה מעוצבת עם איורים מקסימים וססגוניים, היא הוסיפה שאלות טריוויה בשלל נושאים עם תשובה שמסתתרת מתחת לציפוי מתגרד.

"החזון שלי הוא לעזור להורים לילדים בגיל בית ספר יסודי, ובפרט להורים עסוקים, שרוצים לתת יותר תשומת לב חיובית לילדים שלהם, להעשיר את עולמם ולתמוך בהם בהתמודדות עם מטלות בית הספר".

בכל קופסה 50 חידות מתגרדות עם חידות ומסרים שונים

בכל קופסה כזאת, של "חידות מתגרדות", יש 50 כרטיסיות משגעות שאפילו אני התפתיתי לפתוח ולגרד, עטופות בניילון כדי שלא יהרסו במגע עם האוכל, עם מסרים מעצימים או משפטי מוטיבציה (שלא חוזרים על עצמם), כאלה שמזכירים לילד שיש מי שחשב עליו. מצידו השני של הכרטיס ישנה חידה בשלל נושאים שמאפשרת לילד להרחיב את הידע וללמוד בכל יום משהו אחד חדש. "לאיזה דג יש הכי הרבה שיניים", "איזה עיר הכי דרומית בישראל" או "כמה רגליים יש לעכביש".

עוד רעיון מקסים שהוסיפה אופיר הוא קוד QR שממוקם בחלק האחורי של הכרטיס דרכו ניתן להכנס לאפליקציה מתאימה שמכילה טקסט מנוקד בעברית עם מידע מורחב על הנושא של הכרטיס.

קופסת החידות המתגרדות נמכרת באתר שהקימה אופיר ותמצאו שם גם גרסה נוספת של כרטיסיות עם שאלות ומסרים נוספים למי מכם שסיים את כל הכרטיסים מהקופסה הראשונה. שימו לב שניתן לבחור את רמת הקושי של החידות – גרסה לילדים מכיתה א' ועד ג' וגרסה לילדים מכיתה ג' ועד ה'.

רעיון גאוני

מדובר לחלוטין באחד המיזמים והרעיונות הטובים שנתקלתי בהם. כזה שיש מאחוריו גם מחשבה ומסר אבל גם ביצוע מקצועי. אפילו הדף עליו מודפסים המסרים עבה וניחן שלא נחסך כאן כסף על הדפסה איכותית.

ואגב, עכשיו זאת בדיוק ההזדמנות לרכוש את הקופסה הזאת לפני שנת הלימודים. אין לי ספק שגם הילד שלכם, וגם הילדים מסביב (ואפילו המורה) יהנו מהמחווה הכל כך מקסימה הזאת.

חידות מתגרדות - מתנה מושלמת

איפה רוכשים?

פה תוכלו לרכוש את הגרסה הראשונה של החידות המתגרדות (לא לשכוח לבחור את רמת הקושי) וכאן תוכלו לרכוש את הגרסה השנייה.

עדכון חשוב - לאחרונה התווסף למגוון גם מארז מיוחד לגילאי הגן (4-6). כאן תוכלו לרכוש אותו

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יומן הטיול שלי – פעילות מושלמת לנסיעה לחו"ל עם הילדים

50 מוצרים שווים במשלוח חינם לארץ מאמזון