פלטת איפור שאתן חייבות בבית. גם יפהפיה וגם פרקטית

פלטת איפור The Balm Voyage

האמת היא, שאני לא מתאפרת מדופלמת. מצד אחד, אני מאוד אוהבת לשים אייליינר וצלליות, סומק ורימל. ומצד שני, אחד הדברים שהכי מציקים לי זה לחזור הביתה עם איפור ולגלות שאי אפשר לשכב רגע בסלון או במיטה כי המייק אפ ילכלך.

אז אני מאזנת. יש ימים שלמים שאני לא מתאפרת בכלל, רק שמה קרם עיניים וקרם לחות (עדיף עם מקדם הגנה). ויש ימים שאני יכולה לעמוד חצי שעה מול המראה ולהתקשט בפס שחור דומיננטי, צללית שנעה בין חום לשמפניה וסומק ורוד ילדותי.  

מאוד תלוי במצב רוח ולאן אני הולכת.

פיגמנט מעולה שנמרח בקלות - פלטת איפור The Balm Voyage

רוב האיפור שלי הגיע ומגיע מהרשת. בתקופה האחרונה אני קונה עפרון שחור של מאק, מייק אפ של אסתי לאודר ורימל של מייבלין. אבל כל כמה חודשים מחליפה ומגוונת. כמעט אף פעם לא נצמדת לחברה אחת כי עד שנגמר משהו אחד, שזה אומר – אחרי יובלות, כבר בא לי לחדש.

את הפלטה שאתם רואים פה, קיבלתי במתנה לפני שנה והיא שייכת לחברת The Balm האמריקאית שמתהדרת באריזות מטורפות מבחינת הנראות שלהן והיא נקראת The Balm Voyage. אינספור איורים ססגוניים מעטרים את אריזות כל המוצרים, עם קריצה לשנות ה-80, ה-70 וה-60, מה שהופך את המוצרים שלהם למתנה נהדרת כשרוצים לקנות משהו שהוא לא רק פרקטי אלא גם יפה.

למרות שאני לא חסידה של פלטות, כי תמיד מרגיש לי שהן לא מספיק איכותיות, זאת של The Balm הייתה אחת ההפתעות הטובות.

לא רק הצלליות יפהפיות, גם האריזה - פלטת איפור The Balm Voyage

קודם כל, היא יפהפיה! שנית, היא דקה וקלה מה שהופך אותה למלווה המושלמת בתיק אם רוצים לקחת איפור לדרך (אני אגב לא עושה את זה) והיא גם לא תופסת מלא מקום במגירת האיפור. שזה מבחינתי בונוס גדול.

אבל הכי חשוב – היא פשוט טובה ואיכותית. הצבעים של הצלליות דומיננטיים אבל לא מדי, כאלה שנוח למרוח ואפשר לשחק בקלות עם השקיפות שלהם. כנ"ל לגבי הסמקים שלא מותירים גוש צבע על הלחיים אלא פיזור עדין של הפיגמנט שאפשר לחזק או להחליש בהתאם לאיך שאתם אוהבים.

לפלטה גם 2 ליפ גלוס שמורחים בעזרת מברשת או בעזרת האצבע אם רוצים רק לטפוח בעדינות על השפתיים כדי לקבל מראה טבעי יותר.

אה וכן, יש בפנים גם מראה שמעולם לא יצא לי להשתמש בה, אבל היי – שתדעו שהיא שם.

ולגבי הצבעים – נכון שהאיכות חשובה, אבל בסוף אם יש בפלטה רק 2-3 צבעים שאוהבים, מהר מאוד מגלים שהיא נזנחת בצד או מתווספת לעוד פלטות שתופסות מקום גדול במגירה כי בכל אחת מהן יש רק צבע אחד מועדף.

אז פה, לעומת הרבה מאוד פלטות שיש והיו לי בבית, אני באמת משתמשת בהכל. כמובן שיש לי פייבוריטים כמו הצללית הבהירה שמשמשת לאיזורים שרוצים להאיר כמו החלק התחתון של הגבה, אבל באמת שכל הצבעים כאן היו בשלב כזה או אחר בשימוש.

בקיצור, יש כאן ריכוז נהדר של צבעים שמצד אחד יכולים ליצור מראה דרמטי ומעושן ומצד שני אפשר בקלות להתאפר איתה כדי לקבל מראה טבעי ורענן.

ואגב, מגוון הצבעים שלה, הופך אותה נהדרת גם לגילאים הצעירים יותר וגם למבוגרים. נגיד אמא שלי לגמרי תאהב אותה ואני בטוחה שגם בחורה בת 18.

בתחתית הפלטה תמצאו גם רעיונות לשילובים - פלטת איפור The Balm Voyage

מה, כמה ואיפה קונים?

בפלטה 9 צלליות בצבעי בז' בהיר, ברונזה בהיר וכהה (שניהם מבריקים), אפרסק וורוד (אחד מאט והשני מבריק), שחור, ו-3 חומים בגוונים שונים.

מתחת תמצאו ברונזר, למראה שזוף ואיילייטר שנועד להוסיף את הברק העדין והיותר פרשי ולצידם 2 סמקים – ורוד ואפרסק.

בתחתית הפלטה (שימו לב שצריך לפתוח את החלק התחתון) מסתתרים 2 צבעי שפתיים שדומים מאוד במרקם לליפ גלוס. האחד בצבע אדום-ורוד והשני עם פיגמנט קצת כתמתם והוא היחיד שאני פחות משתמשת בו אם כי גם בו כבר עשיתי שימוש.

בקיצור – אחת הפלטות המוצלחות שאני בטוחה שתהיה בשימוש יומיומי אצלכן וגם מתנה מהממת למישהי שאתם רוצים לשמח.

את הפלטה אפשר לרכוש ממש כאן.

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איפה קונים: צמיד זהב חרוט עם שמות

ספר סלטים עם 365 מתכונים – אחד לכל יום