קונים כחול לבן – מחזקים את העסקים הקטנים (מתכשיטים ועד אופנה וריהוט)

המדריך המלא לקניות מקומיות

Ring Vase - אגרטלים היסטריים של סטודיו Kahn. צילום: מתוך האתר

אחד הדברים שעלו למודעות בעקבות הקורונה, היא ההבנה כמה חשוב לרכוש תוצרת מקומית. כמה הערבות ההדדית יכולה לתרום לכולם וכמה אנשים מוכשרים יש כאן בארץ.

חקלאות מקומית, אמנים ישראלים והמון עסקים קטנים שגם בימים רגילים מתקשים לעיתים לשרוד במציאות המורכבת בארץ.

אז במיוחד עכשיו - הבאנו לכם רשימה של עסקים קטנים וסופר מוכשרים מכל הארץ. כאלה שגם יעזרו לכם להעביר את הזמן בבית וליצור חוויות איכותיות (חלקם מוכרים ערכות יצירה ביתיות) וגם תוכלו לרכוש מהם מפרי עמלם כמו סבונים, תכשיטים, חפצי נוי, ריהוט ועוד.

תמצאו כאן  ערכה להכנת תכשיטים, מוצרי קרמיקה בעבודת יד, סבונים טבעיים, פרטי עיצוב לבית שהוכנו על ידי יוצרים ישראלים ועוד.

שימו לב – הרשימה כאן מתעדכנת כל הזמן לכן שמרו את הלינק והתעדכנו בכל המקומות שמתווספים במהלך התקופה הקרובה.

Pampas Mood

אם טרם הכרתם את צמח הפאמפס כדאי שתכירו - מדובר בצמח שתפס תאוצה בארה"ב ובאירופה ובארץ מביאים את התפרחת שלו, מייבשים, מנערים ומוודאים שיחזיק הרבה זמן בבית. מי שעומדות מאחורי הפאמפס הן לינוי וטל, גיסות לעתיד, והן מספרות שהצמח לא דורש מים ומחזיק מעמד זמן רב. ניתן לרכוש אותו ביחד עם ארגטלים יפהפיים ממש.
להזמנות: כתבו להן הודעה פרטית בעמוד האינסטגרם

תראו כמה יפה. צילום מתוך עמוד האינסטגרם

PAU - תכשיטים

פאולה אפלבאום מציעה ערכת תכשיטים + סדנת אונליין. הערכה כוללת מספר שרשראות (גורמטים ושרשראות דקות), חוטי שעווה בגוונים שונים וחוטי כותנה וניתן להרכיב מהערכה בין 1-3 תכשיטים תלוי במורכבות שלהם. מומלץ החל מגיל 10 ואפשר לבקש התאמות לגילאים שונים. לאחר קבלת הערכה נרשמים לסדנת האונליין שם לומדים מה לעשות עם החומרים שקיבלתם.
הזמנות: https://bit.ly/pauproduct
פייסבוק | אתר

ערכת תכשיטים של PAU. צילום: מתוך האתר

חן אסולין

ערכת הכנת תכשיטים ל-5 שרשראות אופנתיות ויצירתיות. הערכה כוללת ערכת סוגרים, טבעות, חרוזי מעיכה, חוט ברזל, 2.5 מטר של שרשרת מצופה, חוט זמש באורך 2 מטר, זוג פליירים וסרטון קצר שמסביר איך להכין שרשרת בקלות ובפשטות. וגם: שקית חרוזים ממנה אפשר להכין עוד 2-3 שרשראות.
להזמנות ומידע: באתר או 050-9706706
אזור משלוחים: אזור נתניה בחינם, ומחוץ לה בעלות השליחות על פי מקום המגורים ועד 3 ימי עסקים.
פייסבוק | אינסטגרם | אתר

ערכה להכנת תכשיטים - חן אסולין. צילום: מתוך האתר

אושרת זכריה - מעצבת תכשיטים

מעצבת תכשיטים צבעונייים ומשמחים. שרשראות וצמידים מלאי עניין וצבע שמורכבים מחרוזים בשלל גדלים וצורות. מתנה נהדרת לעצמכם או לאנשים שאתם אוהבים ואפשר גם לעצב על פי בקשה אישית.
הזמנות: בפייסבוק או בטלפון - 055-6674545
פייסבוק

תכשיטים שעושים שמח של אושרת זכריה. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק

Soft Urban Jewelry

שרון היא המעצבת והיוצרת מאחורי Soft Urban - מותג תכשיטים צעיר בעיצוב מינימליסטי. החומרים בהם היא משתמשת הם גולדפילד, כסף 925, ציפוי זהב עבה, אבני חן טבעיות ועוד. בין התכשיטים תמצאו שרשראות, צמידים, עגילים צמידי רגל וגם חגורות מעוצבות לשמלות. בימים אלה יש הנחה של 15% על כל האתר.
הזמנות: https://bit.ly/yooosofturban
פייסבוק | אתר

תכשיטי Soft Urban. צילום: מתוך האתר

אבי שרביט

אבי שרביט, צורף ומעצב תכשיטים בכסף וזהב מרעננה. באתר תוכלו למצוא קולקציות לנשים ולגברים במגוון סגנונות. לרגל המצב יש באתר הנחה של 20% עם קוד קופון PASSITOVER. משלוחים חינם לכל הארץ עם אופציה לשדרג למשלוח שליחים מהיר (עד 24 שעות).
הזמנות: ‏https://bit.ly/avisharvitetsy  או בטלפון: 0547751615
אינסטגרם | Etsy

אבי שרביט. צילום: מתוך האתר

EMUSH

שני היא יוצרת תכשיטים שאחרי לידת ביתה גילתה את הסיליקון והתחילה לייצר ממנו תכשיטים שמתאימים גם לתינוקות וילדים שנוטים למשוך ולהכניס לפה את השרשרת התלויה או הצמיד. בנוסף לתכשיטים תמצאו באתר חבילות עיצוב לחדרי ילדים עם מדבקות קיר, שטיח תואם ותמונות. בימים אלה יש באתר 15% הנחה על כל האתר בשימוש קוד קופון "15CORONA" ויש גם משלוח חינם על הבית בקנייה מעל 300 שקלים.
הזמנות: https://bit.ly/emush
פייסבוק | אתר

תכשיטים מסיליקון של Emush. צילום: מתוך האתר

Spapala

סטודיו ספפלה - סטודיו לעיצוב בשעם. באתר של החנות תוכלו למצוא שלל מוצרי שעם כמו ארנקים, תיקים, תכשיטים, פריטים לבית, כלי אחסון ועוד. עכשיו יש מבצעי הנחה עד 70%.
הזמנות: https://bit.ly/yooospapla
פייסבוק | אתר

סלסלה של Spapala. צילום: מתוך האתר

Nacca

רותי בן ארצי היא רוקחת סבונים טבעיים בשלל ריחות וחומרי גלם והיא גם מכינה קרם ידיים, חמאת גוף וקרם פנים - כולם מחומרים טבעיים. חלק מהמוצרים הם בתוספת חלב נאקות.
הזמנות: באתר או בטלפון 0523250247
פייסבוק | אתר

סבון טבעי קינמון של Nacca. צילום: מתוך האתר

ACHAMBHA

עינת נתיב היא היוצרת מאחורי "אצ'מבה". היא יוצרת איורים מקוריים, על גבי צלחות שונות. לכל איור יש סיבה ומשמעות, ואת הסיפורים המלאים שלהם תוכלו לקרוא בדפי המוצרים השונים.
הזמנות: https://bit.ly/achamba
פייסבוק | אתר

צלחת אלכסנדר עם פיוט כלבלבי של Achamba. צילום: מתוך האתר

Yahalomis

סטודיו יהלומיס של בני הזוג טל ורועי יהלומי, המעצבים ויוצרים מוצרים מקרמיקה בעבודת יד בעיצוב עכשווי. הם מתמקדים בעבודה עם חומר ובפיתוח חומרים וטכניקות עבודה חדשות. אחד החומרים היחודיים לסטודיו שהוא גם חומר ארץ ישראלי הוא חימר הבזלת, אותו הם מכינים מסלעי בזלת שמקורם בצפון הארץ. בימים אלה יש 15% הנחה על כל האתר + משלוח חינם עד הבית.
הזמנות: https://bit.ly/yoooyahalomis
פייסבוק | אתר

חמסות קרמיקה של Yahalomis. צילום: מתוך האתר

אילונקה

אילונה אברהמוב היא יוצרת וסורגת בובות וחפצי נוי יד מחוט כותנה 100% ומילוי אקרילן. באתר תוכלו למצוא דמויות שסרגה או לבקש בובות בהתאמה אישית.
הזמנות:  נייד: 054-4749535 מייל: ilonakhvoles@gmail.com
אתר

בובת חד קרן של אילונקה. צילום: מתוך האתר

סטודיו סתיו

סתיו, בעלת סטודיו למוצרי נייר מעוצבים ומאויירים. באתר שלה תמצאו מחברות, כרטיסי ברכה, הדפסים שיכולים להפוך לתמונה ממוסגרת, קופסאות פח ועוד.
הזמנות: https://bit.ly/studiostav
אתר

איורים משגעים של סתיו. צילום: מתוך האתר

#DesignPatternsIL

רותם ועמרי הם בעלי סטודיו בוטיק לבטון והם משתמשים בחומרים איכותיים תוך התחשבות בסביבה ומאמינים כי היופי טמון בפשטות ובפרטים הקטנים. הם יוצרים בעצמם את התערובות והחומרים ובאתר שלהם תמצאו עציצי בטון, שעונים, מגשי בטון וגם ערכות לשתילת עציצי בטון כולל האדמה והצמח.
הזמנות: https://bit.ly/2xTbtN3
פייסבוק | אתר

שעון בטון דגם שחר. צילום: מתוך האתר

KAHN - Design Art Items

סטודיו קאהן הוא אחד המקומות הכי יצירתיים לקרמיקה בארץ והוא שייך למיי ובועז קאהן. בסטודיו מייצרים השניים חפצי נוי ואמנות, תכשיטים וכלים וכולם מקרמיקה יפהפיה שמאוד מזוהה עם המותג שהקימו.
הזמנות: https://bit.ly/studiokahn
פייסבוק | אינסטגרם | אתר

אגרטל של KAHN. צילום: מתוך האתר

מיקלולה - גלריה לעיצוב חדרים

מיקלולה היא גלריית בוטיק לעיצוב והלבשת הבית של שרון הורוביץ חורש שמציעה למכירה פרטי עיצוב מיוחדים מכל העולם בקונספט של One of a kind - פריטים ששרון מצאה ואהבה בכל העולם והביאה אותם לארץ. בין הפריטים שתוכלו למצוא: שטיחים, כריות, טקסטילים לחדרי שינה, גופי תאורה, אהילים, אומנות, ציורים, תמונות, אביזרי עיצוב, ריהוט, אקססוריז, שולחנות צד ועוד ריהוט משלים.
הזמנות: https://bit.ly/mikalulla
פייסבוק | אתר

כריות צבעוניות ואקלקטיות בגלרייה של Mikalula. צילום: מתוך האתר

גל דיזיינס - סטודיו לעיצוב ואיור

גל בן אהרון היא יוצרת, מאיירת ומעצבת גרפית בעלת הסטודיו ״גל דיזיינס״. באתר שלה תוכלו למצוא טפטים לחדרי ילדים ולבית עם עיצוב עדין ברוח נוסטלגית וגם שטיחים, ראנרים, מדבקות קיר מנדלה ועוד שלל מדבקות קיר בעיצובים מיוחדים. סוף סוף מקום בו ניתן לרכוש טפטים יפהפיים שהם לא מחו"ל.
הזמנות: https://bit.ly/yooogaldesigns
פייסבוק | אתר

טפט של גל דיזיינס. צילום: מתוך האתר

רחלי בן אהרון - עיצוב ואיור

רחלי בן אהרון היא מאיירת המשתמשת בטכניקה מאוד מיוחדת. היא מאיירת בעט פיילוט שחור על נייר ולאחר מכן משתמשת באיורים ליצירת מגוון של פריטי עיצוב לבית ואקססוריז, כמו תמונות עץ, תמונות ממוסגרות, ספלים, תיקים, ועוד המון. יש לה גם בלוג נהדר וניתן גם לבקש איורים בהתאמה אישית על פי בקשה.
הזמנות: https://bit.ly/rfinelines
פייסבוק | אתר

תיקים מאויירים של רחל בן אהרון. צילום מתוך האתר

Mikabarr

מיקה בר היא מהמעצבות הכי מיוחדות שיש לנו כאן. היא מייצרת בדים מקוריים ותלת מימדיים איתם היא יוצרת כריות, תיקים, מנורות, תמוחנות קיר ועוד. פרטי העיצוב שלה, שנשענים על הבדים שהיא פיתחה, נמכרים בחנויות עיצוב רבות ונחשבות. בעקבות התקופה האחרונה יש באתר משלוח חינם.
הזמנות: https://bit.ly/2KDTj4w
אינסטגרם | אתר

בדים מיוחדים של מיקה בר. צילום: מתוך האתר

Umasqu studio

צחי נבו, הוא בעל הסטודיו Umasqu, מותג מסכות עץ שזכה בהמון פרסומים והכרה בשל הדמויות המנימליסטיות אך מלאות ההבעה שהוא יוצר. נבו חותך בלייזר שכבות מעץ, מצייר עליהן ומאחד אותן למסכת עץ הומוריסטית וצבעונית המאירה ומשמחת כל קיר או פינה בבית או במשרד.
הזמנות: https://bit.ly/2zxMqiT
פייסבוק | אינסטגרם | אתר

מסכה של Umasqu. צילום: מתוך האתר

Gala Label

גאלה דארין היא מעצבת אופנה שכל פריטי הביגוד שלה הם בעבודת יד - משלב חיתוך הבדים, ההדפסות, התפירה, השילוח והאריזה. עסק של אישה מוכשרת אחת. בימים אלה כל מי שקונה מקבלת את החבילה עם שליח עד הבית.
הזמנות
: https://bit.ly/3aBqQ9X
פייסבוק | אתר

הכל בעבודת יד. צילום: מתוך האתר

LaLa - יצירות מעוצבות בבטון ובעץ

הילה פרמון יוצרת פריטים מעוצבים מבטון בעבודת יד. בין הפריטים אפשר למצוא עציצים, אביזרי נוי, מוצרי עיצוב בהזמנה אישית ועוד. במיוחד לתקופה האחרונה יצרה הילה "סדנה בקופסה" - ערכת DIY ליצירת עציצי בטון בשלל צבעים ואיורים. בערכה תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי ליצור בעצמכם שני עציצי בטון מקסימים שיוסיפו לכם סטייל ושמחה בכל פינה שתבחרו למקם אותם.
הזמנות: הילה 0528304585 או באתר
פייסבוק | אינסטגרם | אתר

עציץ בטון מעוצב של LaLa. צילום: מתוך האתר

בין הכיסאות - תמי ורדי סטודיו לנגרות

מחפשים פעילות יצירתית עם הילדים? ערכות נגרות לילדים DIY (וגם להורים) ויש עוד הרבה ערכות אחרות. כל מה שאתם צריכים זה מברג ידני או מברגה ופטיש, וכל השאר נמצא בתוך הערכה. תוכלו לבנות בעצמכם שרפרף, מדפים, מיתלים, רובוטים, משחקים מעץ ,אדנית, ועוד ועוד.
הזמנות: https://bit.ly/2S8dsnc
פייסבוק

Kli-ché

ליענה אלון, מכינה ערכות של הכנת תיק בד או גלויות בהדפס שמש. הערכות מגיעות עם כל החומרים הנדרשים, חוברת וסרטון הדרכה לעשות בבית.
הזמנות: 0544304680 - ליענה או במייל - studio.kliche@gmail.com
פייסבוק

שירי גולדשטיין - סדנאות נגרות, יצירה

ערכות עשה זאת בעצמך, בתחום הנגרות, לבניית מוצרים מעץ. תוכלו לבנות מהערכות ארגז כלים, בית מיניאטורות, ארגז שוק ועוד. הערכה כוללת: חלקי עץ, נייר ליטוש, מכחול וצבעים, פטיש מסמרים וכן דבק שקוף ודבק נגרים כשצריך. עכשיו באתר 30% על כל הערכות.
הזמנות: https://bit.ly/3bL8S6w
פייסבוק | אתר

ערכה לבניית בית מינאטורות של שירי גולדשטיין. צילום: מתוך האתר

טנא - מלאכת הקליעה

רחל בומזון עוסקת במלאכת הקליעה והיא יוצרת ומעבירה סדנאות ביישוב שלה בצפון ובימים אלה גם באונליין. היא מציעה למכירה סלים, גופי תאורה וחפצי נוי, אותם היא יוצרת בעיקר מסנסני תמר שנאספו לאחר הגדיד.
להזמנות: https://etsy.me/3ay88jC
פייסבוק | Etsy

מגש קלוע של טנא. צילום: מתוך האתר

Momento

קופסאות יצירה לילדים שהקונספט שלהן משתנה בכל חודש. כל קופסה מכילה אוסף של 8 מוצרים מעולם מוצרי הנייר והעיצוב. בכל חודש קופסה בקונספט חדש, עם מלא הפתעות, לדוגמא:  ניירות מעוצבים, כלי כתיבה, מחברות, חותמות, מדבקות ועוד.
הזמנות: https://bit.ly/2VCTseC
פייסבוק | אתר

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עציצים מהממים לבית מקרמיקה – בסגנון אנתרופולוג'י

מסחטת מיצים קשים ורכים של מג'ימיקס