אין לכם זמן להשקות את העציצים? ההמצאה הגאונית שתפתור לכם את בעיית ההשקייה

מיכלי זכוכית להשקייה
מיכלי זכוכית להשקייה

אז איך אני משקה את העציצים הנתלים? שאלתי את המעצבת של הדירה אחרי שתלתה את העציץ השני, גם הוא מהתקרה.

פשוט, היא הסבירה - את מורידה את כל העציץ, משקה, מחכה שכל המים מלמטה יפסיקו לנזול ואז שוב עולה על הסולם ומחזירה את העציץ למקום שלו.

הגיוני לא? אז זהו, שלא ממש.

כי בינינו, זה היה מחזיק בדיוק חודש עד שהייתי מורידה את העציצים ובמקרה הטוב מעבירה אותם לאדנית במרפסת. במקרה הרע, הם היו עוברים לפח הזבל למטה.

העניין הוא, שבעיית ההשקייה לא מתרחשת רק בעציצים נתלים. ומה לגבי כל עשבי התיבול והפרחים שנשתלו ממש לא מזמן? כן, אלה שאחרי כמה שבועות שוכחים להשקות ואז הכל מתייבש ביחד עם החלומות לגדל גינה במרפסת.

בקיצור, ברדק.

מיכלי השקייה מזכוכית
גם יפה וגם שומר על הצמחים

אבל היי, הנה, הצלחתי לפתור את הבעיה ועל הדרך להוסיף לעציצים ולאדניות מלא מלא שיק. שימו לב שיש עוד גרסאות גם בעלי אקספרס: ציפורי השקייה, יש גם בעוד צורות כמו פרפר או ברבור או מיכלי השקייה עגולים בשלל צבעים.

איך זה עובד? שאלה מעולה. מיכלי ההשקייה האלה הם בעצם מעין צנצנות זכוכית בשלל צורות וגדלים שממלאים במים, דרך הזרבובית הארוכה שמחוברת למטה, ואותה מחדירים לתוך האדמה כשהחלק הפתוח שלה נכנס לתוך העציץ.

מיכלי השקייה מזכוכית
3 הצורות במארז - פטרייה, שבלול וציפור

מה שקורה הוא, שהאדמה שותה את המים כל עוד היא יבשה. כשהיא רוויה במים היא לא סופגת את המים מהמיכלים ולכן ההשקייה כאן איטית ומבוקרת ומתאימה בדיוק ללחות האדמה.

עכשיו תגידו לי אתם, לא גאוני?

אז איפה קונים – אני קניתי את החיות מזכוכית מאמזון ואת העיגולים הכחולים, גם הם מזכוכית, מפה (שימו לב שיש כאן 4 מיכלים עגולים ולא 2). קחו בחשבון שהעיגולים הכחולים קצת יותר גדולים ולכן יתאימו לעציצים יותר גדולים, ובכל מקרה מיכלי הזכוכית מספיקים לשבוע וחצי בערך, תלוי כמה חם בחוץ וכמה מים דורש הצמח.

בעלי אקספרס יש עוד שלל ציפורים ועיגולי ההשקיה:
ציפור, ברבור, פרפר ועוד
מיכלי השקייה עגולים בשלל צבעים

קטגוריות:

2 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תבניות אפייה שאתם חייבים בבית

התוכנה שתארגן לכם את הזמן ואת החיים