עציצים מהממים לבית מקרמיקה – בסגנון אנתרופולוג'י

עציצים מהממים מקרמיקה

עציצים, ובכלל פרחים וצמחייה, תמיד משמחים אותי. הם מכניסים הביתה את הטבע שמאוד קשה למצוא כשגרים בעיר. בטח כשאין גינה בחוץ או מרפסת.

הבעיה היא, שרוב העציצים מאוד בנאליים. כאלה שמתאימים בעיקר למרפסות או גינות – כבדים יותר, מאוד מאסיביים או לפעמים בדיוק להיפך, מפלסטיק צבעוני שפחות מתאים לעיצוב של הבית.

אז הנה, אחרי כמה וכמה עציצים שהזמנתי, מצאתי את אלה שאני אוהבת במיוחד. גם כי חלק מהם מגיעים בכמה גדלים כך שאפשר לשתול קקטוסים או סוקולנטים משלל סוגים וגם כי הם יפהפיים ממש ומזכירים לי את הכלים של אנתלופולוג'י ובכלל יש להם עיצוב נורדי סקנדינבי שאני מאוד מחבבת.

אל תגלו אבל את האדמה והצמח החמוד הבאתי מהגינה למטה. גם ככה יש שם מלאאאא צמחייה

החלק העליון, שהוא בעצם העציץ, עשוי מקרמיקה והוא מגיע ב-2 צבעים – לבן או לבן משויש עם אפור כשהחלק התחתון, שמחזיק את העציץ מגיע בצבעי זהב, שחור או לבן. אני כמובן בחרתי זהב 😊 שימו לב שבגלל שהעציץ על הגובה, הוא נותן תחושה אוורירית ולא כבדה כמו עציצים רגילים וזה מעולה בחללים שלא רוצים להכביד עליהם עם עוד פצ'קריי מסביב.

נכון שזה יפה ממש? וגם עדין ומרשים

אם אתם רוצים לתת את זה כמתנה, אני ממליצה שתשתלו בפנים כבר קקטוס יפה ואז תעטפו ותתנו. זה יראה מרשים וסופר מיוחד.

ודבר אחרון – אתם ממש לא חייבים לשתול בזה צמח. המעמדים האלה יכולים בקלות לשמש גם להגשה של זיתים, פיצוחים, סוכריות או גרעינים ואפשר גם לשים בפנים פרחים יבשים ריחניים או שלל פיצ'יפקעס שיש לכם בחדר. אה, וגם איפור בחדר שינה!

אפשר לשים בפנים גם איפור והניח בחדר השינה

אז איפה קונים?

פה אפשר למצוא את העציצים בצבע לבן משויש. שימו לב שהם מגיעים ב-3 גדלים ויש 3 צבעים של המעמד עצמו למטה שאפשר לבחור מהם (יש שם עלות קטנה יחסית על משלוח וזה שווה כל שקל כי האריזה מעולה).

ופה תמצאו את המעמד הלבן (מגיע בגודל אחד) ואם תציצו בתמונה תראו שהוא גבוה יותר. גם לזה יש כמה צבעים של מעמד.

קטגוריות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הדברים הכי שווים מעלי אקספרס לעיצוב חדר ילדים

קונים כחול לבן – מחזקים את העסקים הקטנים (מתכשיטים ועד אופנה וריהוט)